35 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter krijgt ze morgen. Ik ben ook benieuwd. Vorige keer viel ze thuis als een blok in slaap. Maar later op de middag heeft ze uren heel hard gehuild... 😢

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft ze een paar weken geleden gehad. Behalve het heel hard krijsen op het moment zelf, heeft ze gelukkig nergens last van gehad. Bij de 3 maanden prikjes sliep ze heel veel maar dat was nu ook niet het geval.

4 jaar geleden

Onze zoon heeft ze gisteren gehad. Hij kreeg gistermiddag wat verhoging en sindsdien ook hangerig en huilerig. Vannacht wakker geweest. Hij voelt zich duidelijk niet lekker. De vorige keer duurde dat 2 dagen. Bij mijn dochter, nu 4,5 jaar, was het precies hetzelfde toen.

4 jaar geleden

Zoonlief heeft hier geen last van gehad! Het prikje zelf wel maar daarna en de dag erna gewoon normaal gedrag en gelukkig ook geen koorts

4 jaar geleden

Mijn zoon heeft ze dinsdag gehad. Bij de vaccinaties op 3 maanden had hij nergens last van maar bij deze had hij toch wat meer moeite. Op de dag zelf had hij direct 38,9 graden koorts en de dag erna schommelde z'n temperatuur ook nog tussen koorts (38,6) en verhoging (37,8). Verder was hij heel hangerig en huilerig. Vandaag heeft hij nog nergens last van en lijkt het ergste voorbij.

4 jaar geleden

3 weken geleden al gehad. Beetje verhoging en een aantal flinke huilbuien gehad. Sneu! Was gelukkig met een dag weer over. Zetpil deed wonderen

4 jaar geleden

Paar weken terug gehad, beetje verhoging en heel hangerig. Veel meer dan de eerste keer, maar z'n eerste twee tandjes zijn vlak daarna doorgekomen. Dus het was gewoon dubbelop (arm jochie)

4 jaar geleden

Onze zoon krijgt ze morgen.. ben benieuwd. De vorige keer was het wel koorts een dag en een paar dagen hangerig en huilerig. Gelukkig deze keer voor het wknd

4 jaar geleden

Hier 2 dagen eind van de dag 37,8° prima te pas, lekker geslapen en veel gelachen! 🥰

4 jaar geleden

Hier was het een dag lichte verhoging

4 jaar geleden

Mijn Zoontje heeft hem gisteren gehad. Ik was er huiverig voor omdat bij 3 maanden hij erg veel pijn had. Echt krijsen😭 mijn hart deed pijn. Maar gisteren alleen bij het laatste prikje gehuild en was ook snel klaar met huilen. Hij was net als anders wilde alleen iets meer bij me zitten maar wel vrolijk. Ik had gehoord dat je van te voren de plek goed moet masseren zodat de doorstroming goed is op die plek dat zou schelen. Dus dat heb ik gedaan. Maar ben blij dat hij er geen last van heeft gehad. Hoe reageerde ze bij jou?

4 jaar geleden

Hier heeft hij er lang last van gehad. Eerste dag flinke koorts, daarna nog 2 dagen verhoging, veel huilen en erg hangerig. Z’n eerste prikjes had hij hier ook zoveel last van. Op het cb vertelde ze, dat als kindjes de eerste keer zo reageren, dus waarschijnlijk zo zal blijven. (Heeft met gevoeligheid te maken vertelde ze). Ik hoop dat je dochter er geen last van heeft 🤗

4 jaar geleden

Maandag gaat mijn dochter haar 3e prikjes krijgen. Ben er wel huiverig voor. Bij haar 2e prikjes kreeg ze een allergische reactie. Nu is er besloten dat ze in het ziekenhuis opgenomen wordt voor haar prikjes zodat als het fout gaat ze meteen kunnen ingrijpen😢. Bezorgde mama

4 jaar geleden

Reactie op TamNiekRaf

Mijn Zoontje heeft hem gisteren gehad. Ik was er huiverig voor omdat bij 3 ...
Ze moest heel hard huilen, echt heel zielig. Ze slaapt nu vooral veel en wil lekker bij mij hangen. Ze eet gelukkig goed en ze is ook nog haar blije zelf🥰

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Maandag gaat mijn dochter haar 3e prikjes krijgen. Ben er wel huiverig voor ...
Ja begrijpelijk. Als je je er niet goed bij voelt hoeft het natuurlijk niet en stel je het nog gewoon even uit! Vooral niets doen wat niet helemaal goed valt.

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Maandag gaat mijn dochter haar 3e prikjes krijgen. Ben er wel huiverig voor ...
Och jee, ja dat snap ik dat je bezorgd bent. Wat sneu zeg! Goed dat ze haar goed in de gaten houden. ♥️

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ze vorige week gehad. Ze had wat koorts en veel last van stijve beentjes. Ze bewoog ze amper en als je ze aanraakte begon ze te huilen omdat het haar pijn deed. Verder niet zo heel veel last van gehad. Ze heeft goed geslapen.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft vorige week haar 5 maanden vaccinatie gekregen. Ze heeft geen kik gegeven en daarna niet echt ergens last van gehad, alleen in de nacht had ze een beetje verhoging en wou ze graag een extra keer drinken (borstvoeding). Ik zag er erg tegenop aangezien de 3 maanden vaccinatie heel anders verliep en ze daar echt last van heeft gehad. Viel mij deze keer erg mee.

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

Mijn dochter krijgt ze morgen. Ik ben ook benieuwd. Vorige keer viel ze thu ...
Dit was precies hetzelfde bij onze dochter. De 5 maanden prik verliep het tegen over gestelde. Nergens last van gehad deze keer.

4 jaar geleden

Hier de 3 maanden vaccinatie drama en de 5 maanden niks aan het handje