35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Dit was precies hetzelfde bij onze dochter. De 5 maanden prik verliep het t ...
Wat fijn te horen dat het bij deze prik dan anders kan zijn, want dat huilen was hartverscheurend inderdaad. We zullen het zien

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Maandag gaat mijn dochter haar 3e prikjes krijgen. Ben er wel huiverig voor ...
Och jeejtje! Mag ik vragen hoe de allergische reactie zich uitte?

4 jaar geleden

Mijn dochter had dit keer ff wat meer last van. Echt 2 dagen koorts en zat aan mijn vast geplakt als aapje. Maar lekker veel geknuffeld. Was erna ook weer snel over

4 jaar geleden

Heb gehoord dat als je van te voren de borst geeft zo’n twee a drie minuten van te voren, dat dit een soort van pijn stillend werkt! En natuurlijk erna ook weer! Als triost

4 jaar geleden

Ik ben super angstig geworden voor de verhalen die ik heb gelezen op het internet. Ik weet niet of door ga met vaccineren

4 jaar geleden

Wij zijn vorige week geweest. En in tegenstelling met de vorige keer gaf ze nu geen kik en ook de dagen erna heb ik niet het idee gehad dat ze ergens last van had. Bij de vorige schreeuwde ze het ongeveer een kwartier lang uit en was ze er een beetje van slag van de dagen erna.

4 jaar geleden

Reactie op ikbenleo

Ik ben super angstig geworden voor de verhalen die ik heb gelezen op het in ...
Wat maakt je angstig?

4 jaar geleden

Reactie op ikbenleo

Ik ben super angstig geworden voor de verhalen die ik heb gelezen op het in ...
Wat voor verhalen?

4 jaar geleden

Hoi Deze heeft ze vorige week gehad. Heeft meer en langer verhoging gehad dan de 3 mnd. Ook lag ze te huilen in der slaap. Ik wakker en mevrouw niet 🤣

4 jaar geleden

Deze keer heb ik meneer s avonds en de ochtend erop een zetpil gegeven en hij leek nergens last van te hebben. Volgende keer krijgt hij dat wederom. Als ik hoofdpijn heb neem ik ook een paracetamol... dat was mijn redenatie om het wel te doen. Waarom onnodig laten lijden.

4 jaar geleden

Hier is het erg goed gegaan in vergelijking met de andere keer. Maar haal even huilen na de prikjes. 's middags een beetje overstuur, maar toen lekker in de draagzak en dan was het goed. begin van de avond 38 graden, maar eind vd avond geen koorts meer. Ze was toen ook evengoed wel vrolijk. Ze kwam 2 keer s nachts, maar had overdag ook niet zoveel gedronken (wilde niet) dus denk dat ze het inhaalde. Vanochtend vrolijk wakker. :)

4 jaar geleden

Afgelopen vrijdag heeft ons mannetje de prikken gehad. Net als de vorige keer was dit in de ochtend en was er tot aan het eind van de middag niks aan hem te merken. Daarna dronk hij 1 voeding slechter en sliep pas na 3 uur. Bij het wakker worden had hij koorts en was hij erg hangerig (zelfs bij optillen en overpakken van houding huilde hij, denk last van zijn beentjes). Paracetamol zetpil gegeven. Nog wel 3 uur wakker en veel huilen, dronk wel weer goed. Sliep de nacht (net als altijd) goed, minder aangedaan in bed i.v.m. koorts. De volgende dag nog wat verhoging en wat sneller huilen, maar alweer een stuk vrolijker. De temp liep in de avond wel een beetje op, maar geen koorts meer. Zondag was ons vrolijke mannetje er weer 🥰😍

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Afgelopen vrijdag heeft ons mannetje de prikken gehad. Net als de vorige ke ...
Hier eigenlijk precies hetzelfde verloop. Goed in de gaten houden, pcm geven en lekker aandacht geven als hij dat wil. 💙

4 jaar geleden

Reactie op ikbenleo

Ik ben super angstig geworden voor de verhalen die ik heb gelezen op het in ...
Veel van deze verhalen zijn onzin. Vaccinatie is niet slecht voor je kind, het helpt jou je kind beter te beschermen tegen kinderziektes. Deze ziektes zijn zonder vaccinatie veel gevaarlijker en sneller met dodelijke afloop. Vaccineren is erg belangrijk voor kinderen mede om geen blijvende schade op te lopen na het krijgen van een kinderziekte wat veel vaker het geval is bij gevaccineerde kinderen.

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Veel van deze verhalen zijn onzin. Vaccinatie is niet slecht voor je kind, ...
Ik bedoelde ongevaccineerde kinderen