8 Reacties

4 jaar geleden

Onze kleine man krijgt de 6+ groente en fruithapjes vanaf 5 maand. Hij was er aan toe..

4 jaar geleden

Ja, dat gevoel heb ik dus ook bij ons mannetje. Dan ga ik dat eens proberen. Bedankt voor je snelle reactie!

4 jaar geleden

de aangegeven leeftijd voor bepaalde voedsel moet je alleen aanhouden als er staat waarom je iets NIET eerder mag geven. Verder mag je alles aanbieden, maar wel voorzichtig. Kijk goed naar wat het met je kind doet. Heeff ie last van verstopping, of krijgt ze te veel energie. Nogmaals belangrijk is wanneer je iets NIET mag geven en WANNEER dan wel.

4 jaar geleden

Het is jouw kind dus je mag doen wat je wilt :-) kan geen kwaad lijkt me. Als je merkt dat hij last krijgt van z'n darmpjes zou ik wel even een stapje terug doen

4 jaar geleden

https://groenevrouw.nl/blog/darmrijping-eerste-hapjes-bijvoeding

4 jaar geleden

Onze kleine man kreeg met 3,5 mnd al groentehap, zijn daar mee begonnen, met 4 mnd ook begonnen met groente en brood op advies consultatiebureau. Hij groeit lichamelijk hard, is snel met ontwikkeling qua draaien, zitten en staan. Had de bouwstoffen voor de lichamelijke ontwikkeling ook nodig....

4 jaar geleden

Hier onze kleine man nu 5.5 maand kreeg t ookal iets voor de 5 maand die van 6+ en van 4+ zelfs al met 3 maand. Gaan nu beginnen met brood

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips!