14 Reacties

4 jaar geleden

Wat toevallig! Onze zoon 5,5 maand heeft hetzelfde, slaapt overdag ineens meer. Dacht dat het wellicht een groeispurtje was oid

4 jaar geleden

Herkenbaar inderdaad! Dus onze dochter gaat sneller naar bed, maar wordt dan wel vrolijk wakker.

4 jaar geleden

Er vindt een sprong plaats vanaf 22,5 week tot week 26

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Er vindt een sprong plaats vanaf 22,5 week tot week 26
Wauw wist ik dat maar eerder, had me er maar in verdiept tot 19 weken. Verklaard een hele boel!’😂😃

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Wauw wist ik dat maar eerder, had me er maar in verdiept tot 19 weken. Verk ...
🤣 hahaha.

4 jaar geleden

Waarschijnlijk nieuwe dingen aan het leren of een zgn sprong. Ik zou hierin gewoon je kind volgen, zoals je al zegt je ziet het aan hem :) Als ie eerder moe is, lekker extra slaap bieden. Onze dochter heeft wel 4 slaapjes op een dag. Klopt niks van volgens de boekjes 🤣 maarja bied ik haar dat niet dan heb ik een ingelukkig jengelend kind, terwijl ze hiermee happy en relaxed is. Elk kind is weer anders

4 jaar geleden

Reactie op Marde

Waarschijnlijk nieuwe dingen aan het leren of een zgn sprong. Ik zou hierin ...
Ik zie heel veel nieuwe dingen, dus het klinkt ook allemaal erg logisch! Dank :)

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu met z’n wakkertijden? Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat, volgens de boekjes 😉 zou bij 6 maanden de wakkertijd langer zijn. Dit gaat vast niet van de een op de andere dag. Merk je al verschil? Hier is de wakkertijd nl ook korter dan eerder het geval was.

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenliefjongetje

Hoe gaat het nu met z’n wakkertijden? Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat, vol ...
Hier is de wakkertijd weer rond de 2 a 2.5 uur! Soms iets langer, soms iets korter.. Ik heb de 'oei ik groei app' en daarin kwam toch naar voren dat hij in een sprongetje zou zitten, bijna identiek qua dagen. Nu is alles weer rustig en zit hij volop in zijn ontwikkeling (rollen).

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenliefjongetje

Hoe gaat het nu met z’n wakkertijden? Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat, vol ...
En bij jou?

4 jaar geleden

Nou wees blij Ahahahaha! Sliep mijn zoontje maar wat meer!

4 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Hier is de wakkertijd weer rond de 2 a 2.5 uur! Soms iets langer, soms iets ...
Mooi dat het met de sprong te maken had, hier duurt die nog 5 dagen. En sinds zaterdag naast korte wakkertijd ook lange slaapjes. Ben benieuwd of t over een dag of 5 bij ons ook anders is. Begon ie spontaan ook met rollen, zo schattig 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenliefjongetje

Mooi dat het met de sprong te maken had, hier duurt die nog 5 dagen. En sin ...
We kregen aan het einde van de sprong ook een aantal dagen late en nachtvoeding, daarna weer in het gewone ritme. Ja, hij lag opeens op de buik in de box/op de grond. 😋