31 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook ik struikel er dan uit en geef een speelgoedje in bed zodat ik dan nog een uurtje kan🤣

3 jaar geleden

Mijn dochter is 9.5mnd oud en heeft dit ook sinds 2wkn. Soms wel eerder wakker dan 600u 🙈 Eerder naar bed, later naar bed, het maakt geen verschil. Het zou een sprong kunnen zijn...

3 jaar geleden

Ja, hier ook. Morgen 9 maanden en nu sinds 1,5 week is het 6:00.😭

3 jaar geleden

Hier lag het aan de luiers had dus een maatje te klein terwijl die wel goed zou zijn voor haar gewicht ze plaste zoveel snachts dat ik al heel vroeg de luier kon verschonen soms wel om 5:00 wist eerst niet waar het aan lag maar toen ben ik dus iedere x haar luier gaan verschonen en sliep ze daarna gelijk weer verder, gebruik nu weer kruidvat luiers droog en vertrouwd maat 5 voor junior ze slaapt heerlijk van 20:30 tot 8:30 😊

3 jaar geleden

Reactie op Marlin1985

Mijn dochter is 9.5mnd oud en heeft dit ook sinds 2wkn. Soms wel eerder wak ...
Nee zit idd geen verschil in😅 wel pas ik nu op met de slaapjes overdag dat ze niet langer dan 2 uurtjes slaapt. Merk dat ze daar dan soms gaat inhalen haha.

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Nee zit idd geen verschil in😅 wel pas ik nu op met de slaapjes overdag dat ...
Mijn dochter doet nog maar 1 slaapje, al vanaf dat ze maand of 7 is. Hele ochtend wakker en dan om 1200u naar bed, met geluk slaapt ze dan 1.5u. En dan weer wakker tot 1900u.

3 jaar geleden

Wow! Tot 6.00 uur! Ik teken ervoor! :) Mijn dochtertje komt nog steeds (al 9 mnd lang) iedere nacht tussen 3.30 en 4.00 uur. Ze is dan ong 45-60 min wakker en dan slaapt ze tot 6.15-6:30 uur. Maar houdt dus in dat mijn vriend en ik ook tussen 3.30 en 4.30 uur wakker zijn 😪. Dus, tja..ik heb geen advies, ik ben alleen maar jaloers 😜

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Wow! Tot 6.00 uur! Ik teken ervoor! :) Mijn dochtertje komt nog steeds (al ...
Oh snap ik hoor haha. Respect inderdaad voor jullie en ouders die de nacht nog een keer moeten opstaan. Is inderdaad bij ons gewoon verwend als ouders😅..

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Oh snap ik hoor haha. Respect inderdaad voor jullie en ouders die de nacht ...
Idd, respect voor. Hier ook een goede nacht slaper . Als hij een keer s nachts echt wakker wordt is dat balen maar vind het niet erg. Als hij ziek is of in een sprong zit, krijgt hij met alle liefde de aandacht die hij dan nodig heeft. Dan maar even minder in huis doen of om 9 uur s avonds het bed zelf in gaan. Lijkt me wel slopend als je het 9 maanden lang hebt elke nacht....

3 jaar geleden

Hey, mijn dochter is vandaag precies 9 maanden en sinds een week word ze klokslag half 6 wakker, normaal was dit tussen half 7 en half 8. Tegelijk begon ze met huilen (lees krijsen) zodra ik haar achter laat bij het kdv en wil ze het liefst de hele dag rond mijn benen hangen. Ik weet wel zeker dat het een sprong is bij haar, normaal gedraagt ze zich helemaal niet zo. Ze doet normaal lekker haar eigen ding en op het kdv was ze me al vergeten voordat ik de deur uit was. 😅 paar weken volhouden, dan word het hopelijk weer als vanouds. Voor nu kan ik er eigenlijk alleen maar mee lachen, al is het op het kdv wel een stuk lastiger nu om weg te gaan 😭

3 jaar geleden

Reactie op LynnAnna

Hey, mijn dochter is vandaag precies 9 maanden en sinds een week word ze kl ...
Haha ja ze zijn in een keer aanhankelijker. Kdv gelukkig nog geen last van. Inderdaad wat je zegt, gewoon even waar je doorheen moet. Wij gaan zelf beetje optijd naar bed haha.

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Hier lag het aan de luiers had dus een maatje te klein terwijl die wel goed ...
Jaa heel herkenbaar dit is mijn 3e maar dan toch ineens word de hele troep nat 's nachts en dan vooral de droog en vertrouwd hé 🙈 die nieuwe zijn echt waardeloos! Gelukkig wel goede ruilservice bij kruidvat. Helaas hielp het na 5 gaan niet voor het uitslapen dat is wel wennen want de oudste 2 moet ik altijd wakker maken en ook die van 10 jaar ligt er tussen 19.00 en 19.30 in doordeweeks🤣

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Wow! Tot 6.00 uur! Ik teken ervoor! :) Mijn dochtertje komt nog steeds (al ...
Ahh dat is rot🙈 hoop voor jullie dat er nog snel verandering in komt. Maar dat kan je onthouden voor later als ze 16 zijn dan mag jij ze wakker maken😆🥳

3 jaar geleden

Ik heb ergens gelezen dat ze rond de 9e maand gaan rommelen met slaap. Mijn dochter is ook 9 maanden en rommelt sinds vorige week met de dutjes. Avond gaat gelukkig nog goed van 19.30 tot 8.30

3 jaar geleden

Hebben wij ook een aantal weken gehad! Sliep van 7 tot 7, en opeens maar tot ongeveer 5 uur. Daarnaast soms een nachtvoeding. Bij ons was het denk ik gewoon een fase en tandjes.. Vanochtend was het weer 7.15!

3 jaar geleden

Hier altijd al tussen 6 en 7. Wel overdag 1 uur minder slapen dan voorheen.

VRIEND

3 jaar geleden

Hoi! Hier net zo. Sliep al vanaf 8 week door. Meestal tot ong 7 uur. Toen werd het paar week terug ineens half 6, daarna half 5 en nu is het tussen half 6 en half 7, maar wel met heel vaak onrustig snachts. Vaak wakker en dan gelijk in paniek. Meestal als ik dan zo snel mogelijk bij hem was en hem gerust stelde ging hij gelijk weer slapen. Alleen de afgelopen paar nachten bleef hij soms een hele poos onrustig. 😬 Ik hoop ook idd dat het een fase is. Al weet ik dat we niet mogen klagen en vele ouders al heel lang zo zitten. Soms heb ik trouwens ook het idee dat zijn " verlatingsangst " hem nu ook snachts wat bezig houdt.

3 jaar geleden

Reactie op LE0108

Hoi! Hier net zo. Sliep al vanaf 8 week door. Meestal tot ong 7 uur. Toen w ...
Ja precies, denk inderdaad echt een fase rond deze periode. Die verlatingsangst kan s nachts idd tot uiting komen. Had ik ergens voorbij zien komen🍀

3 jaar geleden

Same here! Ze slaapt al door sinds week 1 dus ik klaag niet nu ze een tijdje vroeg wakker is! Maar opvallend is het zeker!

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Same here! Ze slaapt al door sinds week 1 dus ik klaag niet nu ze een tijdj ...
Hahaha precies