31 Reacties

3 jaar geleden

Hier is het vanaf dag 1 dat ze thuis was een drama. Is nu 10 maanden. Waarvan ik 3 weken doorgeslapen heb omdat zij sliep. Of er nou een sprong was of niet elke nacht moet ik er minimaal 1x uit. De laatste week is het zelfs dat ze gewoon wakker is en ik 2 uur met der bezig ben. Maar er schijnt hoop te zijn aan de horizon heb ik me laten vertellen 😉😅😴

3 jaar geleden

Is inderdaad echt een fase. Yara slaapt inmiddels weer goed door tot 7 uur🤣😅

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ineens om half 6 wakker 🙄🙄🙄

3 jaar geleden

Reactie op Elii

Hier hetzelfde! Ineens om half 6 wakker 🙄🙄🙄
Ja heel apart in een keer. Bij yara is naar 2 weken weer bijgetrokken😅🍀

3 jaar geleden

Sinds ons zoontje best wel veel koorts heeft gehad de laatste 1,5 maand, hier ook rond 05.00 wakker elke ochtend. Kan het vaak rekken tot 05.30/05.45

3 jaar geleden

Reactie op Nathali3

Sinds ons zoontje best wel veel koorts heeft gehad de laatste 1,5 maand, hi ...
Oh wat sneu ? Tandjes? Of door verkoudheid. Dat is inderdaad ook vroeg. Hopelijk een fase. Bij yara was gelukkig maar 2 weken🍀

3 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Oh wat sneu ? Tandjes? Of door verkoudheid. Dat is inderdaad ook vroeg. Ho ...
Oh wat fijn! Ja hij heeft 1,5 week behoorlijk koorts gehad, daarna oorontsteking en toen daarna zijn de eerste tandjes doorgekomen inderdaad! Al met al wel al 2 maanden heeel vroeg wakker. Nu hij geen koorts meer heeft slaapt hij wel door tot die tijf dus even afkloppen want het kan nog erger ;)

3 jaar geleden

Reactie op Nathali3

Oh wat fijn! Ja hij heeft 1,5 week behoorlijk koorts gehad, daarna oorontst ...
Wat sneu altijd he... moeten heel wat doorstaan. Genieten om momenten dat ze dan idd doorslapen haha

3 jaar geleden

Hier vanmorgen 5.30u (waar het eerder rond 6u was), nadat ik de tip “eerder naar bed doen” had geprobeerd🤣 niet voor herhaling vatbaar. In het boek Droomritme geven ze aan dat een kindje 11u slaapt snachts > 18.30u slapen = 5.30u wakker😅

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Hier vanmorgen 5.30u (waar het eerder rond 6u was), nadat ik de tip “eerder ...
Hahaha. Yara gaat rond 7 uur naar bed, rond half 7/7 uur inmiddels weer wakker. Half 6 is kwa gevoel net iets vroeger🙄🤣

3 jaar geleden

Hier helpt het pap te geven voor de nacht ipv gewone flesvoeding. Ik denk dat ze daardoor net wat langer een verzadigd gevoel heeft. Overdag wil ze ook meer eten dan eerder