8 Reacties

4 jaar geleden

Hey hallo! Ik heb ook de mam fles. Mijn zoontje krijgt fv met jbpm en heb nu speen 2. Maar op zich wel raar dat ze zeggen dat je moet indikken met jbpm om wat aan te komen... ik dacht namelijk dat het alleen is om in te dikken, zodat ze langzamer drinken en/of minder spugen...

4 jaar geleden

Bedoelen ze geen rijstebloem dan?

4 jaar geleden

Ik denk ook rijstebloem🙈 daar komen ze van aan

4 jaar geleden

Nee moeten het in dikken zodat hij minder spuugt🙈 sorry... Hij is niet voldoende aangekomen omdat ze denken dat hij toch teveel spuugt

4 jaar geleden

Oh oké! Ja dan is jbpm heel goed! Werkt hier super! Wel een beetje spelen met hoeveel je erin moet doen, ik volg namelijk niet helemaal de verpakking want dan heb ik de melk óf te dun òf te dik.

4 jaar geleden

Kan ook dat de kleine spuugt ivm een allergie. Koemelk komt vaak voor. Misschien goed om de oorzaak te achterhalen. Jbpm heeft bij ons niet gewerkt heel even maar blijkbaar is er een enzym in moedermelk die het jbpm afbreekt. Het kan dus ook wel werken. Ik ben nog steeds druk met reflux (verborgen). Kleine van mij sliep vooral inde draagdoek op dr dag. Hielp goed met boeren en spugen tegengaan

4 jaar geleden

Ik kolf mijn melk af, waarvan ik ongeveer 40 ml in een medela flesje met speen 2 van Dr. Brown doe met 1 schepje jbpm (wel direct laten opdrinken) en de rest van het melk in de grote fles van Dr. Brown met speen 1 van Dr. Brown. Melk met jbpm is 1 uur te bewaren. Door het enkel in het kleine beetje melk te stoppen, kan je de rest van de eventueel overgebleven melk nog bewaren.

4 jaar geleden

Reactie op Sunamoni

Ik kolf mijn melk af, waarvan ik ongeveer 40 ml in een medela flesje met sp ...
Dank voor de tip 😁