5 Reacties

3 jaar geleden

Verstoppertje spelen vind ze hier geweldig, gaan ook vaak naar buiten met de elektrische auto of een rondje lopen samen. Blokken bouwen ik bouw een toren en zij haalt alles uit elkaar of ze gooit alles omver. 😅 Ze heeft de trein van vtech die vind ze ook super leuk en is ze iedere dag wel mee aan het spelen. Tekenen ga ik binnenkort mee beginnen door haar een stift te geven en maar gewoon wat laten kladderen op een papier. Kijk eens op Google misschien kan je daar ook nog wel leuke dingen vinden wat je kan doen met je kindje. 😊

3 jaar geleden

Mijn zoontje vind het geweldig om paard te rijden op mn rug 😂 Ook vind hij over rollen met de bal en samen dansen heel leuk. hij schommelt ook graag in de schuur terwijl ik mijn konijnen verzorg, hij kan er uren naar kijken. 🥰

3 jaar geleden

Eendjes voeren, paardje rijden op je rug, naar de supermarkt vindt ze helemaal geweldig 😉, in een tentje spelen, puzzel maken, boekjes lezen, blokken toren bouwen en laten omgooien, verstoppertje, dingetjes in een bakje en er weer uit halen, mijn handtas leeghalen, soms een filmpje/liedje kijken op YouTube en dan dansen, haar op het bed gooien- grote schik!

3 jaar geleden

Dit boek (via Amazon, 2euro ofzo) heb ik op mijn telefoon staan. We doen hier per dag 3 activiteiten en deze houden haar echt lang bezig 😉

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Verstoppertje spelen vind ze hier geweldig, gaan ook vaak naar buiten met d ...
Wat een leuke dingen allemaal :-) Tip voor het tekenen: begin met n (dik) potlood😅