7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon is 2.5 jaar en slaapt sinds een maand niet meer in de middag. Hij wilde wel naar bed maar niet slapen. Heb hem gewoon niet meer in bed gelegd smiddags. Eb als hij moe was dan even lekker samen op de bank bing kijken of een boek lezen.

2 jaar geleden

Reactie op Iris-koldeweij

Mijn zoon is 2.5 jaar en slaapt sinds een maand niet meer in de middag. Hij ...
En hoe gaat het met de nachten? Slaapt hij dan wel uit? En hoe laat leg je hem dan op bed?

2 jaar geleden

Nee uitslapen doet hij niet. Hij is smorgens vaak tussen 6 en half 7 wakker. Wat ik overigens een prima tijd vind. De nachten slaapt hij gewoon lekker door...

2 jaar geleden

Reactie op Iris-koldeweij

Nee uitslapen doet hij niet. Hij is smorgens vaak tussen 6 en half 7 wakker ...
Dat is dan wel fijn. En hoe laat gaat hij dan naar bed?

2 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Dat is dan wel fijn. En hoe laat gaat hij dan naar bed?
We gaan rond half 7 naar boven. Even lekker douchen voorlezen en dan slapen. Zo rond 7 uur kwart over 7 slaapt hij.

2 jaar geleden

Hier ook met 2,5 jaar gestopt met middagslaapje, het duurde s middags steeds langer voor hij sliep (en we maakten hm altijd uiterlijk half 3 wakker) en s avonds was het vervolgens pas half 9/9 uur voordat hij in slaap viel. Het werd in de middag gedoe en s avonds dus ook. Nu slaapt hij heerlijk vanaf 19/19:15 tot de volgende ochtend een uur of 7.

2 jaar geleden

Ons zoontje is 2.5 en slaapt ook bijna niet meer smiddags. Als we merken dat hij moe is dan leggen we hem erin.. 1/2 keer per week nog.. De rest van de dag houden we hem op. Savonds gaan we 18.30 uur naar boven, bad, tandenpoetsen enzo.. 19.00 uur licht uit en slaapt tot 07.30/8.00 uur 👌🏼