3 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben super ongeduldig! Wil zo graag weten of we jongen of meisje krijgen! En echt shopbehoefte haha! Wij zouden afgelopen donderdag geslachtsecho hebben, maar dat kon helaas niet doorgaan , das dan wel heel jammer.. 20 weken echo staat pas 15 februari gepland en dat lijkt nog zo ver weg! Wel zo'n doppletlr gekocht vorige week, nu 2 keertjes kort geluistert, is wel heel fijn om het hartje te horen kloppen, maakt het toch wat echter!

3 jaar geleden

Ja, ik heb ook echt zo’n enorme shopbehoefte. Mijn oudste is een jongetje en ik heb zo veel zin om zijn spulletjes uit te zoeken. Hij is nu 11 maanden en daar heb ik eerder nog niet echt de tijd voor gehad. Dus dan weet ik ook wat ik straks weg kan doen en weer door kan verkopen. Ik vind het daarnaast ook zo bijzonder om je kleintje op de echo te zien en te zien bewegen enzo.

3 jaar geleden

Wat spannend hé ik ben nu 27 weken zwanger vd 4 en hier komt er eindelijk een meisje aan na 3 jongens😁. En zo'n 20 weken echo is zeker fijn de grootste dingen kunnen ze voor je uitsluiten inderdaad. Ik heb altijd een guo omdat de oudste en pacemaker heeft. Ik wou ook graag weer een 3d echo maar helaas gaat dat nu niet lukken door corona🙃 wel met 30 weken weer een echo en hopen dat de placenta niet meer voor de baarmoederhals ligt zodat ik een gewone bevalling weer mag🙌