21 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze naast onze gewone babyfoon als we wat horen of gewoon willen kijken kijken we op onze app op de telefoon ook leuk als je van huis af bent😄

3 jaar geleden

Wij hebben luvion essential NIET tevreden van. Omwille van: - de temperatuur dat wordt weergegeven is niet correct (vb.: geeft 33° aan terwijl het maar 19° is in de kamer) - de camera is niet bedienbaar op afstand, enkel handmatig

3 jaar geleden

Wij hebben de luvion. Ik ben zeer tevreden. Voor ons 2e kindje zelfs 1 bij gekocht. Totaal geen spijt van.

3 jaar geleden

Wij hebben de alecto en hebben geen enkel probleem !! Je kan de camera draaien ect als je beneden zit en je kleintje boven.. de batterij gaat goed genoeg mee, bereik is hier ook prima. Maar je kan er geen lange afstanden mee lopen dan valt die wel weg. En alle andere dingen zijn ook fijn, terugpraten muziekje aan ect. Bij beiden kan je geloof ik meerdere camera's toevoegen. Dus het is denk ik echt wat meer jou ding is🤗

3 jaar geleden

Ik heb sinds kort de alecto 200. De eerste maanden gebruikten wij ook een babyfoon met alleen geluid. Ik ben zo zo zo blij met dit ding en kan me nu niet meer voorstellen hoe ik het de afgelopen maanden zonder camera heb gedaan! Temperatuur weergave is top, vooral straks als het echt weer warm wordt wil ik dat goed in de gaten houden. Camera is van hele goede kwaliteit! Nightvison werkt erg goed. Let wel op; de knopjes aan de bovenkant zitten op een rijtje naast elkaar, wanneer je niet goed op let kun je zomaar per ongeluk het knopje indrukken om een muziekje af te spelen 😅 tot nu toe is me dat 1x gebeurd dus hoeft geen minpunt te zijn. Ik zou de alecto dvm200 zeker aanraden! Liever gister dan vandaag.

3 jaar geleden

Duurkoop is niet altijd goed. Nichtje heeft er een van over de 200 gekocht, waarbij je met tlf kunt kijken op afstand. Maar bij het verbinden met bleutooth maakt ie veel geluid, waardoor de kleine weer wakker wordt. Weet niet welke ze gekocht heeft. Alleen dat ze bij prenatal gekocht heeft. Ik heb een goedkope met camera. Temperatuur heeft ie niet. Maar heb hem 6 jaar lang voor onze zoon gebruikt. En nu bij onze dochter. Als er maar camera op zit. Toen hij nog jong was en er dan een hitte golf was, liet ik hem beneden op de bank naast me slapen tot we naar boven gingen en soms sliepen we zelfs beneden op de grond. Wonen in een rijtjeshuis met 2 verdiepingen zonder isolatie.

3 jaar geleden

Wij hadden de Luvion Grand Elite en waren niet tevreden met de camera. Hij ging via Wifi en de verbinding viel steeds weg. Iets om misschien rekening mee te houden als je voor een wifi-verbinding gaat. We hebben nu de Alecto DVM73 en zijn hier erg tevreden over. Heeft een camera, temperatuursweergave, terugspreekfuctie, VOX-stand enz. En er kunnen meerdere camera's op. Een stuk goedkoper en wat ons betreft een stuk gebruiksvriendelijker.

3 jaar geleden

Wij hebben al een jaar de luvion easy. Was toen in de aanbieding voor 70 oid. Volgens mij is deze altijd in de aanbieding. Wij zijn heel tevreden. Een minpunt is dat de standaard om beide delen van de babyfoon neer te zetten wat minder van kwaliteit is. Wij hebben de camera echter opgehangen aan de muur boven het bedje. Het camera beeld is heel prima.

3 jaar geleden

Ik had een luvion maar die vond ik erg tegenvallen. Heb nu een Motorola.. heel scherp beeld en een stuk goedkoper. Ben daar nog erg blij mee

3 jaar geleden

Luvion 👍🏼

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben de Luvion essential maar ik ben er niet zo tevreden over. In de woonkamer slecht bereik tot de slaapkamer van de kleine man en de batterij is snel leeg.

3 jaar geleden

Wij hebben een luvion met camera, bevalt ons prima.. temperatuur klopt geloof ik niet helemaal maar verder prima ding!

3 jaar geleden

Luvion! Had een Alecto, maar wat een slecht geluid en scherm. Op de VOX stand ging het beeldscherm pas aan als ze heel hard huilde. Beginnend huiltje werd niet opgemerkt door de Alecto, zelfs niet op de meest sensitieve stand. De luvion was een verademing:)

3 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Wij hebben een luvion met camera, bevalt ons prima.. temperatuur klopt gelo ...
Klopt idd...temperatuur is meestal 2 a 3 graden hoger op het scherm dan de werkelijke temperatuur. Maar verder is hij prima

3 jaar geleden

Reactie op mamavanbergen

Ik heb sinds kort de alecto 200. De eerste maanden gebruikten wij ook een b ...
Dat knopje van de muziek kan je er ook zolang uit wippen en wegleggen. Ik heb er namelijk meer dan 1x op gedrukt 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Majrim66

Dat knopje van de muziek kan je er ook zolang uit wippen en wegleggen. Ik h ...
Oh goeie!! Dank voor de tip, ga het gelijk proberen haha

3 jaar geleden

Luvion 🙏🏼

3 jaar geleden

Wij hebben een camera met microfoon van ezviz en werkt prima en maar 50 euro

3 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Klopt idd...temperatuur is meestal 2 a 3 graden hoger op het scherm dan de ...
Hebben jullie iets gedaan met dat de temperatuur afwijkt? Gebeld of iets? Ik heb m nu een kleine week en heb t zelfde probleem maar vind t wel erg vervelend

3 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Hebben jullie iets gedaan met dat de temperatuur afwijkt? Gebeld of iets? I ...
Kan je hem niet retouren? Ik heb er eentje besteld en een dag geprobeerd om te kijken of hij bevalt maar ook 1.5 graad verschil zoiets en meerdere dingen die me stoorde dus gelijk retour gedaan volgende dag ik heb nu een andere besteld. Luvion staat bekend om het temperatuur verschil, ik blijf bij alecto ben daar heel tevreden over.