5 Reacties

4 maanden geleden

Je heb van die GPS horloges waarmee je de locatie kan bij houden. Ik heb hier zelf geen ervaring mee

VRIEND

4 maanden geleden

Dat zou ik ook heel spannend vinden..kan je ze zien vanuit je huis?

4 maanden geleden

Snap ik, is ook best spannend, kan je makkelijk afspraken maken met haar waar ze zich ook aan houd? Onze oudste was erg voorzichtig, ook met oversteken dus mocht vanaf 4 jaar zelf naar de speeltuin, onze dochter houd zich minder goed aan de afspraken maar gaat gelukkig vaak met haar broer mee, en ik ga tussendoor ook kijken. Hier maken we duidelijk afspraken met consicuentie dat als ze zich er niet aan houden ze in de tuin of alleen samen met mij buiten de tuin mogen, dat werkt ook erg goed, en altijd melden als ze weer naar een andere plek gaan of bij iemand in de tuin/binnen gaan spelen zodat ik weet waar ze zijn

4 maanden geleden

Hier afgewacht tot minimaal A diploma. Was toen net geen 7. Daarvoor wel eens in de speeltuin naast het huis, maar was toen 'al 6' . Per kind heel verschillend van wat ik hoor en zie, maar 4 jaar is echt nog heel klein ook. Mijn 4 jarige mag soms alvast alleen vooruit naar de speeltuin naast huis. Geen water en 1 eenrichtingsweg oversteken. Kan hem zien en horen vanuit huis. Bovendien zijn zijn 2 broers van 5 en 7 er dan vaak bij en ben ik nog geen 5 minuten later bij hen met de jongste (1,5). Het opgehaald worden door vriendjes uit de straat gebeurt hier (ook bij anderen) pas sinds kort. Allemaal ruim 7 jaar. De kleuter van 4 speelt wel eens voor ons huis op de stoep. Naast de stoep een heg en dan nog parkeerplaatsen. Echt een eind van de weg en wederom zicht op hem. Ik denk niet dat je haar Iers ontneemt, door haar nog niet alleen buiten te laten spelen. Die tijd komt voor haar echt wel..als jij het nu nog te spannend vindt, is het misschien nog niet de tijd 😊

4 maanden geleden

Reactie op Puckje

Dat zou ik ook heel spannend vinden..kan je ze zien vanuit je huis?
Ik kan haar niet zien , alleen als ik bij de heg van de tuin ga staan. Wel kan ik haar horen. Dus ik ben ook 10x gaan kijken haha. Vind het toch nog niks zo