22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb vandaag bananen pannenkoekjes gemaakt! Vond ze erg lekker 😁

VRIEND

3 jaar geleden

Ik geef ook wel tarwepap maar dan met yoghurt en gepureerde bosvruchten. Vind ze heel lekker.

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik heb vandaag bananen pannenkoekjes gemaakt! Vond ze erg lekker 😁
oh das lekker... gewoon normale pannenkoeken?

3 jaar geleden

Reactie op Miny Krul

oh das lekker... gewoon normale pannenkoeken?
Neee ik maakte ze eigenlijk heel simpel.. geprakte banaan/ei/kaneel klutsen en daar kleine pannenkoekjes van maken😁 maar volgensmij kun je ook gewoon normale echte pannenkoeken geven hoor, ga ik ook is proberen😁

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Neee ik maakte ze eigenlijk heel simpel.. geprakte banaan/ei/kaneel klutsen ...
oh wat schattig, ga ik ook proberen, ik dacht alleen dat baby's geen kaneel mochten maar tegenwoordig mag je eigenlijk bijna niks haha... die van mij eet niet maar vreet alles wat in haar buurt komt dat ik wel toe ben aan nieuwe dingen ... thnx

3 jaar geleden

Hoi! Mijn zoontje vind brood super lekker, wij doen nu eigenlijk alleen nog maar een licht laagje boter erop. Misschien dat je door het fruithapje wat granen(pap) kan doen. Al eens aan gedacht dat ze misschien te vol zit en daarom geen brood hoeft?

3 jaar geleden

Reactie op Miny Krul

oh wat schattig, ga ik ook proberen, ik dacht alleen dat baby's geen kaneel ...
Ohh is dat zo hahaha? Ik doe ook wel is kaneel bij een fruithapje met appel ofzo 😅 slecht.. wist ik niet! Ik dacht dat dat alleen tijdens de zwangerschap gold.. vanaf wanneer mogen kindjes dat dan? Maargoed je kan ze ook zonder kaneel maken natuurlijk, vond ze zelf ook super lekker😁 jaaa die van mij vreet ook alles😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ohh is dat zo hahaha? Ik doe ook wel is kaneel bij een fruithapje met appel ...
Ik dacht ook dat een beetje kaneel geven gewoon mag, ik lees bij mobiel voedingscentrum het volgende: Een kind mag gekruid eten, ook een baby. Het is niet slecht voor zijn gezondheid. Bouw het wel langzaam op en begin met de mildere kruiden en specerijen. Bijvoorbeeld basilicum, oregano, marjolein, dille, bieslook, bonenkruid, kaneel, nootmuskaat, peterselie en selderij

3 jaar geleden

Reactie op Kim87-2

Ik dacht ook dat een beetje kaneel geven gewoon mag, ik lees bij mobiel voe ...
Ohhh top 😁👌🏼

3 jaar geleden

Hier zijn bruine bollen favoriet!! Vindt ze veel lekkerder dan gewoon brood

3 jaar geleden

Wij geven ook wel eens van die cracotte crackers (volkoren). Misschien is dat een idee? Die geven ze bij ons ook op de opvang als tussendoor. Ik moet wel zeggen dat die van ons veel van die babybeleg dingen op brood ook echt niet lekker vindt. Appelstroop en smeerkaas (kids versie) daarentegen wel!

3 jaar geleden

Een ei klutsen en dan stukjes brood erin. Wentelteefjes en pindakaas, calve zonder suiker, op brood vind onze dochter het lekkerst.

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Wij geven ook wel eens van die cracotte crackers (volkoren). Misschien is d ...
Oh is er een kidsversie van smeerkaas? Van welk merk is die?

3 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Oh is er een kidsversie van smeerkaas? Van welk merk is die?
Ik denk deze!

3 jaar geleden

Reactie op Vita bene

Hier zijn bruine bollen favoriet!! Vindt ze veel lekkerder dan gewoon brood ...
Het bolletje valt hier ook in de smaak ;-)

3 jaar geleden

Wij hebben babymuesli van Hipp. Wel in Duitsland gekocht, geen idee of ze dat in Nederland hebben. Dochtertje eet ook hooguit paar stukjes (al vanaf begin) maar die muesli eet ze heel goed op!

3 jaar geleden

Reactie op Miny Krul

oh das lekker... gewoon normale pannenkoeken?
In ieder geval ZEKER NIET opgerold in stukjes geven: het eerste wat je leert bij kinder EHBO. Persoonlijk zou ik dat pas geven als ze tanden hebben.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik denk deze!
Klopt! Minder zout etc dan normale 😁

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik denk deze!
Is deze van appie?

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft moeite met brood. Ze kauwt wel, maar weet niet hoe ze moet doorslikken. Hebben jullie dat ook? Nog Tips?