9 Reacties

3 jaar geleden

Ik weet niet hoe oud je mannetje is, maar de munchkin al geprobeerd? Het is even wennen en aanleren voor je kleintje, maar een ideale antilek beker vind ik.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de munchkin beker. Lekt alleen als mijn zoontje er mee gooit 🤦🏼‍♀️. Verder kan je deze op kop houden.

3 jaar geleden

Munchkin werkt hier ook super. Alleen een klein plasje water wanneer de kleine meid ermee gooit.

3 jaar geleden

Idd hier ook de munchkin beker! Lekt enkel bij gooien en mijn zoontje kan ook nogal druk drinken waardoor hij zelf toch ook nog wat nat wordt na het drinken 🤭

3 jaar geleden

Ik gebruik de tuitbeker van de kruidvat gewoon de goedkoopste met de harde tuit die gooit ze op de grond en al komt niks uit.. Hiervoor hadden we een anti lek beker van kruidvat maar die geeft hele plassen als die valt en deze vind ze fijner dan de anti lek beker want daar drinkt ze amper wat uit.

3 jaar geleden

Hier gebruiken we een NUK beker. Lekt tot nu niet 😀

3 jaar geleden

Reactie op EstherB

Idd hier ook de munchkin beker! Lekt enkel bij gooien en mijn zoontje kan o ...
Hier hetzelfde ja! Gulzige drinker 😆

3 jaar geleden

Ik heb geen idee hoe hij heet, hij is van avent. Heb deze destijds gekregen van vrienden van ons. Dr komt pas drinken uit als ze met de lippen druk zetten op de grote schijf in het midden. Tenzij mn meiske het zelf met dr vingers doet komt er verder geen drinken uit ik vindt hem ideaal. Zag ze laatst liggen bij Kruidvat

3 jaar geleden

Al een tuimelbeker geprobeerd? Wij gaan binnenkort een drinkbusje aanschaffen. Uiteraard zal hij dit nog niet alleen openkrijgen. Maar dit kan hij overal mee naartoe meen in huis. Momenteel drinkt onze zoon uit gewone bekers en glazen. (Wij houden dit nog vast aangezien hij graag bediend wordt. 🙄😁)