7 Reacties

4 jaar geleden

Hee hee , mijn zoontje heeft zijn armbandje al aan vanaf dat hij 1 mnd is en nu nog , gewoon dag en nacht en dat gaat goed, snijd niet zit niet te strak of te los dus ik zou hem gewoon om laten scheelt een hoop gepriegel ;) zolang hij maar niet te los zit en ze hem in kan slikken of dergelijke.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik zou het af doen. Ik heb vroeger zelf als baby een vergelijkbaar zilveren armbandje gehad en is in mijn keel beland. Bijna gestikt, mijn moeder en vriendin hebben het net op tijd eruit kunnen halen. Sindsdien nooit meer om gehad.. kan me gelukkig niet veel herinneren van deze bijna dood ervaring maar hierdoor geef ik mijn zoon van 4 maanden absoluut geen sieraden!

4 jaar geleden

Mijn dochter is ook 4 maanden en heeft ook zo’n armbandje, ik heb hem met slapen om gehouden, maar ze werd dus wakker met een hele kras in haar gezicht, vlak naast haar oog, ze had zichzelf ermee gesneden. Ik was er erg van geschrokken, dus doe hem nu zeker af met slapen. Al is het inderdaad wel een gedoe dat om en af 😂

4 jaar geleden

Ik heb er ook 1 voor mijn dochtertje maar wij doen hem savonds altijd af voor ze naar bed gaat. Als je t maar vaak genoeg doet wordt je ook steeds beter in t aan en uit doen 😉

4 jaar geleden

Onze dochter heeft het armbandje al om sinds die haar paste (ze was beetje klein) toen kwam er een moment dat die te strak zat en na de juwelier moest voor extra ringetje er tussen, sindsdien weer netjes dag en nacht om. Ze doet zich er zelf echt geen pijn mee. En met slapen ligt ze in een slaapzak dus dan kunnen de armpjes geen kant op. Dat gepriegel elke keer omdat om en af te doen had ik geen zin aan🙈

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft haar armbandje vanaf de 3 maanden om, maar ook dag en nacht. Zolang het niet te los / te strak zit kan het denk ik geen kwaad. Maar zodra ik in de gaten krijg dat ze er aan gaat friemelen dan doe ik het wel snachts af

4 jaar geleden

Mijn zoontje draagt nog geen sieraden. Ik vind het nog te gevaarlijk