5 Reacties

2 jaar geleden

We hebben zelf een boek gemaakt met alle logo's

2 jaar geleden

Hier ook een autofan. We Noemen gewoon bij elke geparkeerde auto het merk aan. Hij noemt ze nu ook uit zich zelf op. Dit doen we alleen omdat hij ook echt naar het logo wijst.. roro (Renault) zei hij eerde dan poes😅

2 jaar geleden

Ja hoor, dochter hier en gek op auto's! Lijkt me heel normaal, waarom vind jij dat echt raar? Omdat alleen jongens techniek en auto's leuk mogen vinden? Ik merk dat het me wat doet, de opmerking dat dat echt raar is. Een meisje is meer dan alleen poppen en mooi zitten wezen, toch? Ik probeer zelf zo veel mogelijk weg te blijven van dit soort oordelen, zodat ze zelf kan ontdekken wat ze leuk en interessant vindt 😊

2 jaar geleden

Jazeker hier ook een autogek. Auto was 1 van zijn eerste woordjes 🙈 hij weet ook wie in de familie welke auto rijd, want als we dan dat type auto zien dan zegt ie wie er ook zo 1 heeft 🤣

2 jaar geleden

Misschien bedoelt deze moeder niet dat ze her raar vind dat haar dochter interesse heeft in auto's.. maar dat haar kind daar interesse in heeft. Onze zoon is er ook dol op en we hebben het nooit aangewezen/aangewakkerd dus ik vond het ook raar dat hij alle merken wilde weten