5 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb tussen de handvaten boven de deur een spanbandje overdwars door de auto gespannen, daar hangt wat speelgoed aan. Mijn zoontje vind het al maanden helemaal geweldig, ik wissel het speelgoed wel zo nu en dan af. Ook hangt er speelgoed tussen met een trektouwtje zodat er ook nog wat gebeurd als hij er mee speelt. Mijn zoontje heeft bijvoorbeeld een draak die met de vleugels gaat klapperen als hij aan het touwtje trekt. 🙂

3 jaar geleden

ik heb haar nu ook sinds een week in een autostoel achterin... eerder altijd maxicosi voorin en ze vind het maar 10 min leuk en dan idd huilen en jammeren dat ik sons helemaal gestrest ben als ik haar 2x in de week bij mn ouders ophaal dat is 40 min ellende in de auto... is t dan gewoon wennen ofzo?

3 jaar geleden

Misschien een spiegel dat ze naar haarzelf kan kijken. Je hebt ook speelgoed wat je ergens aan kan hangen wij hebben zoiets aan het handvat net boven de autostoel waar ze altijd bij kan. Speentje altijd mee zodat ze die niet mist.. Normaal krijgt ze haar speentje alleen als ze gaat slapen, overdag helemaal niet behalve als we weg gaan met de auto. Voor de langere ritten kan je ook een ipad vastmaken aan de voorstoel zodat ze iets kunnen kijken. Maar wij gaan dan eigenlijk pas rond de tijd dat ze haar slaapje heeft zodat ze lekker een uurtje slaapt in de auto als ze dan wakker word is het niet zo lang meer. Hopelijk heb je hier wat aan.. 😊

3 jaar geleden

Bij mijn dochtertje beetje in fases gehad. Ze zit al enige tijd achterin, liedjes speelgoed vindt ze leuk. Nu kletst ook volop, boterham nuttigen. Maar soms bij langere ritten kijkt ze filmpjes met liedjes op mijn mobiel. Werkt dan het beste.

3 jaar geleden

Cd van juf roos en luidkeels meezingen