31 Reacties

3 jaar geleden

Nemen jullie een baby/peuterstoel of een peuter/kinderstoel. En waarom?

3 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-twist-grijs-360-isofix-autostoel-0-36kg-yb104a?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FOnderweg%2FAutostoeltjes%2FISOFIX%20Autostoeltjes%2FMamaLoes%20Ding&utm_content=MamaLoes%20Ding&gclid=Cj0KCQiA-OeBBhDiARIsADyBcE76XGUBcZ6Oqgbi6LJCxD99HYbejtILxT6yrIL6F3hUtFR9sUbzuSIaAm8ZEALw_wcB

3 jaar geleden

Deze hebben wij besteld en komt vandaag binnen.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Nemen jullie een baby/peuterstoel of een peuter/kinderstoel. En waarom?
Gekozen voor 1 waar ze nog lang in kan. En draaibaar op advies van vriendin. Gebruik je niet bij elke leeftijd maar is wel heel praktisch begreep ik.

3 jaar geleden

De beste volgens de consumentenbond is de cybex pallas sfix..Maar is dat niet een mega ding

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

De beste volgens de consumentenbond is de cybex pallas sfix..Maar is dat ni ...
Dit is 'm

3 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Dit is 'm
En is het een aanrader?

3 jaar geleden

Reactie op JeanineV

Tnx voor jullie reacties! Ik heb een Fiat Panda dus heel groot moet de stoe ...
Met dat de volle pond uitgeven, zat ik ook wel. Er zijn inderdaad ontzettend veel keuzes en de ene beloofd nog meer veiligheid en opties dan de ander. Ik heb me een beetje ingelezen en vandaag via marktplaats eentje opgehaald voor 20,-. Als het dan niet bevalt, dan is inruilen voor een ander niet zo erg, was mijn gedachte. Want autostoeltjes zijn ook van die producten die iedereen veilig wil hebben, en daardoor vaak nieuw koopt, waardoor marktplaats overstroomt met kort gebruikte, vrij goedkope stoeltjes. Was mijn gedachte ten minste. Teun vond het meteen geweldig, dus dat was leuk om te zien.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

En is het een aanrader?
Ik ben er heel blij mee, het is even puzzelen in 't begin met het kussentje maar nu is dat zo gepiept. In onze andere auto hebben we een goedkopere (Mamaloes Ding). En dat zie je er ook wel aan af, 1 keer lag hij ook met z'n hoofd buiten het stoeltje en dat zal bij de cybex echt nooit kunnen. Ik zou wel eerst even testen in een winkel want de verkoper gaf bij ons aan dat sommige kindjes het kussen niet prettig vinden.

3 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-ding-twist-grijs-360-isofix-autostoel-0-36kg-yb104a Wij hebben deze! Kan 360 draaien. Is echt een aanrader! Hele fijne stoel

3 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Wij hebben de maxi cosi axiss fix met top theter. Dat is gewoon een soort ...
Hallo, even een vraagje? Deze heb ik nu ook besteld. Op welke leeftijd is uw kindje daar in gaan zitten? Mijn dochter is nu net een jaar geweest, en past eigenlijk nog in de maxi cosi. Mvg Daisy