8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben ook een autostoeltje aangeschaft, mijne kan ook nog niet geheel zelfstandig zitten, maar met een nummer 1 stoeltje met inzet gaat het prima. Wij hebben nuna rebl, en die kan ook naar lichte ligstand werkt perfect. Hangt ook af hoe zwaar en groot je kindje is, is hij al bijna 9 kilo dan kan het prima.

4 jaar geleden

Onze dochter bijna 7 maanden. Zit al 2 maanden in autostoeltje. Vind het heel fijn en hij is draaibaar. Erg fijn want ik ben niet zo groot en moest altijd omlopen op de gordel vast te klikken. Wij hebben een nuna prym. Aardige investering maar ben er erg blij mee. Is van 0 tm 4 jaar te gebruiken. Ze slaap er ook heerlijk in.

4 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2020/wanneer-overgaan-op-autostoel-GlEJ9Q Weet niet of dit zo lukt, maar hier zijn pas geleden een paar ervaringen gedeeld. Mijn zoontje zit vanaf 6 maanden in de autostoel, de maxicosi werd hem te smal. Werkt perfect voor ons, doordat er ligstanden op zitten, al stellen die niet heel veel voor. Hij kan nog niet stevig zelfstandig zitten. Maar de stoel is echt perfect. Heb een draaibare römer gekocht. Voor langere afstanden ook beter voor zijn rug. Hij slaapt er ook heerlijk in. Wel jammer, deed vaak de maxicosi op de kinderwagen, maar dat kan met de autostoel niet meer.

4 jaar geleden

Onze dochter (7,5 maand) haar voetjes komen ook er over, zij zit nog steeds in de maxi cosi. Het is volgens mij ook idd pas noodzakelijk vanals het hoofdje hoger komt.

4 jaar geleden

Ik heb ook niet anders gelezen dan over het hoofdje en vanaf een bepaald gewicht. Kleine is 7,5 maand en zit nog steeds in de maxi cosi (7,5kg is hij nu)

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben afgelopen weekend de Nuna Prym autostoel gekocht. Door de 7 verschillende zit- en ligstanden kan onze kleine man, net als in de maxi cosi, nog liggen en hoeft hij nog niet rechtop te zitten. Deze stoel is geschikt tot ongeveer 4 jaar en is draaibaar. Heel fijn met hem in de stoel zetten en eruit halen.

4 jaar geleden

Dank jullie wel voor de tips! Ik ga eens even zoeken..

4 jaar geleden

Reactie op JackH

Wij hebben afgelopen weekend de Nuna Prym autostoel gekocht. Door de 7 vers ...
Zou jij mij dan alsjeblieft kunnen uitleggen hoe ik de Prym in een ligstand krijg? Ik vind de uiterste stand namelijk nog behoorlijk rechtop, nu hoop ik dat ik wat over het hoofd heb gezien 🙈