9 Reacties

3 jaar geleden

toevallig gaat het bij ons momenteel ook mega slecht. Maar ik denk dat we de boosdoener gevonden hebben. ze krijgt een kies. Verder eet ze ook nog alleen maar wat wij eten en als ze het zelf doet. dus zo krijgt ze er toch wel wat in..yoghurt zelf doen was een mooi gezicht trouwens..ooit gehoord bij de eerste dat deze fase erbij hoort en dat met eten spelen leerzaam is..dus dat hou ik maar in mijn achterhoofd. tot die tijd maar extra fles in de avond

3 jaar geleden

ik lees net trouwens bij de 14 maanden dat ze eten kunnen weigeren..lees maar eens..

3 jaar geleden

Hier gaat het ook heel slecht met het avond eten. Gillen, schreeuwen en alles weigeren. Ze krijgt 4 (!) kiezen, misschien doet kauwen gewoon zeer... Komen er bij jouw zoontje kiezen door?

3 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Hier gaat het ook heel slecht met het avond eten. Gillen, schreeuwen en all ...
Ik weet niet of hij een kies krijgt. Hij was erg laat met tandjes. Hij heeft er nu 2 onder en 2 boven. Ik weet wel dat er nog 2 boventandjes aan het door komen zijn. Ik ga morgen eens kijken

3 jaar geleden

Reactie op irisgoesten

toevallig gaat het bij ons momenteel ook mega slecht. Maar ik denk dat we d ...
Ik ga morgen eens kijken of er een kies door komt. Heb daar nooit bij stil gestaan omdat hij best laat was met zn tandjes dus dacht eerst moet de rest door komen en dan pas kiezen. En inderdaad wij geven ook gewoon dat flesje in de nacht. Dan krijgt hij tenminste nog wat naar binnen en slaapt dan ook meteen door. Ik merk wel dat ik het moeilijk kan loslaten als hij niks heeft gegeten voor het slapen gaan

3 jaar geleden

Hier ook! Is al een paar weken aan de gang. Alleen wil onze dochter als ze eet, alleen gevoerd worden😂 We geven vaak iets erbij wat ze wel graag eet (komkommer of yoghurt) en soms, zoals vanavond, heeft ze maar 2 happen op. Ik kan het wel loslaten, ze eet verder overdag goed. We proberen er geen probleem van te maken, willen het eten leuk en relaxed houden. Geen strijd. Hoop dat het over gaat!

3 jaar geleden

Reactie op emmwi

Hier ook! Is al een paar weken aan de gang. Alleen wil onze dochter als ze ...
Ik snap wat je bedoeld. Helaas kan ik het niet zo makkelijk loslaten. Zou ik eigenlijk wel moeten doen maar hij is de afgelopen tijd best afgevallen. Met 11 maanden en 4 weken was hij 9,2 kilo en 77 cm lang. Hij was echt weinig aangekomen en dat zit dan steeds in mijn hoofd. Ik moet het maar eens gaan leren loslaten

3 jaar geleden

Reactie op Babyyy2020

Ik snap wat je bedoeld. Helaas kan ik het niet zo makkelijk loslaten. Zou i ...
Ik snap het helemaal, het is ook lastig om los te laten. Het is ook gek omdat ze vanaf nu veel minder aankomen dan aan het begin van het eerste jaar. Kan erg onzeker maken!

3 jaar geleden

Probeer de lunch en avond eten eens om te draaien als dat mogelijk is. In de middag warm eten en avond brood.