13 Reacties

3 jaar geleden

ja hoor ik! zolang ze t nog nodig heeft luister ik naar mn dochter 🙈 probeer dan zuivel overdag wat te minderen

3 jaar geleden

Ja hoor, hier krijgt hij ook nog een flesje melk! Vooral doen wat goed voelt en kijken naar wat jouw kindje nodig heeft. En wat extra's drinken kan naar mijn mening nooit kwaad!

3 jaar geleden

Ja, mijn zoontje ook. Waarom moet je afbouwen? Omdat drinken uit een fles slecht zou zijn? Ze mogen 300cc zuivel op een dag. Mijn zoon krijgt dit verdeeld in een ochtend (120) en avond fles (150) en als toetje na het eten wat yoghurt. Lijkt me niks mis met de fles met gewone melk geven (behalve dus dat CB waarschijnlijk drinken uit een beker wil aanmoedigen), zo lang het maar niet nog opvolgmelk is.

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 17 maanden maar krijgt ook nogsteeds haar Pyjama papje in een fles hoor net zolang ze dit wil. Ze geeft vanzelf wel aan als ze er geen behoefte meer aan heeft dan geef ik haar gewoon een schaaltje yoghurt voordat ze naar bed gaat. Ze slaapt iig heerlijk door en geniet nog van haar flesje.😊 Wat ik heb geleerd is niet meer naar andere luisteren maar kijken naar me kind. Bedoel wat is slecht aan nog een flesje melk voor naar bed gaan.. Zou het zelf gewoon lekker blijven geven.

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoon krijgt ‘s avonds ook nog 150ml melk voor slapengaan. Alles drinkt hij uit een gewone beker behalve de melk, die wil hij alleen maar uit een speenfles. De andere melk krijgt hij ‘s morgens en overdag drinkt hij andere dingen (voornamelijk water).

3 jaar geleden

Hoi ja mijn zoontje 16 maanden hij drink śavonds 2of 3 keer flesje halfvolle melk wet ik niet hoe moet ik afbouwen?🤔🤔

3 jaar geleden

Ons zoontje krijgt ook nog steeds een flesje melk voor 't slapen gaan. Zolang hij hier behoefte aan heeft, gaan we dit ook nog niet afbouwen. Vertrouw op je eigen gevoel, dan komt het zeker goed.

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt het ook nog, 150 ml in een fles. Met Nutrilon zelfs. Ze vindt het lekker en slaapt er goed op dus we houden het er lekker in. Ik laat me niet gek maken door CB hoor. 😁

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Onze dochter krijgt het ook nog, 150 ml in een fles. Met Nutrilon zelfs. Ze ...
Ik geef ook nog nutrilon! Zolang hij dat nog wilt vind ik het helemaal prima!

3 jaar geleden

die van mij krijgt er zelfs nog 3 sochtends bij het brood doen we nu beker koude melk en savonds voor het slapen nog 1. en waarom ook niet ze doet het er goed op

3 jaar geleden

Ja hoor mijne krijgt smiddags een pap met melk en s avonds nog kv flesje. Hij vind het heeeerlijk!❤

3 jaar geleden

Hier ook nog een ochtend en avondflesje, hij geniet er zo nog

3 jaar geleden

Mijn dochtertje krijgt ook nog een flesje halfvolle melk van 100/120 ml soms aangevuld met wat extra water. Ze drinkt overdag erg weinig (maximaal 150/200 ml water en daarnaast 270 ml melk), dus vind het belangrijk dat ze nog vocht binnen krijgt. Denk dat ze misschien ook wel zonder kan, maar ze vindt het wel nog heel erg lekker.