24 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben echt geluk! Onze zoon slaapt overal en slaapt ook overal door. Stofzuigen, afzuigkap, deurbel,... Dat heeft hij van de papa.😃 Ons zoontje slaapt zelfs door het geblaf van onze hond. Blijkbaar zou hij dat al gewoon zijn van in de buik, maar ik weet niet of dat echt zo is. Wij houden ons ook niet in ofzo. Vanaf het begin, net voor corona, zijn wij ook gelijk weg geweest naar vrienden een middag. Dan kwam corona maar dan ook veel gewandeld en met de bakfiets weg. Hier in België zijn we vanaf het moment dat we naar de horeca konden gelijk gegaan (nee wij hebben geen drankprobleem, wij misten onze vrienden heel hard 😅), met hem erbij. Wanneer hij moe is, valt hij gewoon in slaap in de maxicosi (wij hebben een cybex, die kan je uittrekken) of op onze arm. We kunnen hem ook gewoon zonder problemen verleggen om te slapen. Hij slaapt in zijn rompertje in een slaapzak. Dus thuis komen, kleren uit en luierwissel en dit gebeurt zo snel dat hij het niet eens gemerkt heeft. Ik wilde ook heel erg dat dit lukte. Wij hadden ooit vrienden en die timmerden zo alles toe dat dat kind alleen maar tussen hen in sliep, en als ze naar de wc wilden, moesten ze het maar ophouden tot in de ochtend of tot dat kind toevallig wakker werd. Bleven ook op de oprit in de auto zitten met de moter draaiend omdat dat kind sliep. Dit duurde soms een uur. Zo wilde ik niet worden. Maar zoals ik al zei, wij hebben echt geluk met hem, zalige baby! Dat mag wel na zo'n rotte zwangerschap en bevalling 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Het is bij ons nog niet voorgekomen met onze dochter nu, maar onze zoon raa ...
Wat voor handige slaapzakken met ‘benen’ bedoel je? Wat voor merk is dat? Of heb je een foto? Klinkt ideaal, ik ben benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op Bunny86

Wat voor handige slaapzakken met ‘benen’ bedoel je? Wat voor merk is dat? O ...
Wij hebben er één van noukies denk ik. De slaapzak is verdeeld in een boven rits en een onder rits.. de onderrits kan je gewoon als normale slaapzak toe doen maar kan je ook 'naar achteren' ritsen en dan heb je dus benen. 😁 Maar we gebruiken hem alleen om te slapen.. onze zoon is nogal een kleintje (5 maanden en past nog steeds in een 56, weegt ook nog geen 7kg 😅) dus in de maxicosi durf ik deze niet echt te gebruiken.. 😁

4 jaar geleden

Die van ons gaat gewoon mee. In slaap vallen is soms wat lastiger maar als hij eenmaal slaapt gaat het goed! Overleggen van bak naar maxi cosi en later in z'n bed is geen probleem. Soms een oog open maar slaapt dan meestal weer door.