14 Reacties

4 jaar geleden

Ja, wij! Onze dame van 7maanden kan ook al heel stevig zelfstandig zitten en begint zich ook aan alles tot staan op te trekken. Ze zit stevig in het stoeltje (Urban Iki) en beleeft er veel plezier aan.. en wij ook trouwens.

4 jaar geleden

Hier was onze man net 6 maandjes , kan dus prima.

4 jaar geleden

Wij hebben het fietsstoeltje erop gezet... Nog niet gaan fietsen omdat ze nog niet heel stevig kan zitten. Ik wil haar voor korte stukjes meenemen op de fiets. Ik zou kijken als ze stevig zit en anders een kussen erbij steken. Is het voor voor op de fiets, dan kan je haar ook wel heel makkelijk in de gaten houden hé 😉

4 jaar geleden

Ze vindt het geweldig, rond de 8 kg is ze en 7mnd. Kruipt nog niet en bij zitten nog beetje hulp nodig. Ontneem het haar en jezelf niet als het goed aanvoelt om te doen! Elk kind is anders, en ze moeten er nu eenmaal een maat aan geven wanneer het kan. Geniet ervan!!

4 jaar geleden

Onze kleine meid is 8 maanden oud,maar gaat al mee op de fiets van 6,5 maand. Ze kon toen al zelfstandig zitten en cb vond het geen probleem,we hebben voor zowel voorop als achterop het merk Guppy gekocht,de kleine meid gaat bijna iedere dag mee onze dochter van 4 na school brengen en mee halen,ze geniet ervan dat ze voorop zit en zo kan ze mooi rond kijken

4 jaar geleden

Even een vraagje; ik lees bij iedereen 'kan zelfstandig zitten' bedoelen jullie hiermee 'kan zelfstandig van lig naar zit komen' of 'als ik hem/haar neerzet blijft hij/zij goed zitten'?

4 jaar geleden

Reactie op Mlis

Even een vraagje; ik lees bij iedereen 'kan zelfstandig zitten' bedoelen ju ...
Bij ons gaat ze zelf zitten vanuit lig/kruipstand. Als ik haar een duwtje geef (tip van CB om te testen of ze stevig zit) dan corrigeert ze haar evenwicht en valt ze niet om.

4 jaar geleden

Bij ons gaat ze zelf zitten vanuit lig/kruipstand. Als ik haar een duwtje g ...
Bij ons hetzelfde idd 😊 hebben ze bij haar ook getest door een duwtje te geven.

4 jaar geleden

Onze meid blijft 'redelijk' zitten als wij haar neerzetten. Ze gaat echt nog niet zelf zitten, dus geen zorgen als dat bij jou ook nog niet zo is.

4 jaar geleden

Wij fietsen ook al sinds hij 6,5mnd is, nu 7mnd. Wel gestart met kleine korte stukjes op het asfalt en nog niet veel deinende ondergronden opgezocht. Alles langzaam aan opbouwend dan mogen baby’s die stevig zitten maar nog niet zelfstandig in de zitpositie komen al wel mee op de fiets. En hij vind het geweldig zit nu kletsend voorop en vele mensen glimlachen naar hem wat hij nog leuker vind natuurlijk.. onze charmeur 🥰

4 jaar geleden

Jahoor wij fietsen nu sinds 1 week en Lynn is 7 maanden. We hebben een Urban Iki gekocht, heel blij mee! Wel met windscherm. We gaan steeds een stukje verder en proberen het zo op te bouwen.

4 jaar geleden

Hier ook! Iedere x max een kwartiertje wel. Chloë vindt het fantastisch!

4 jaar geleden

Reactie op Mlis

Even een vraagje; ik lees bij iedereen 'kan zelfstandig zitten' bedoelen ju ...
Nee meer dat ze zonder ondersteuning rechtop blijven. En dat als ze een duwtje krijgen niet meteen omvallen