6 Reacties

4 jaar geleden

Hier precies zelfde! Ons dochtertje slaapt ook ineens veel meer! Wij doen haar rond 18.30/19.00 Naar bed en slaapt zo uit tot 8.30. Ik maak haar alleen niet wakker, ze zal haar slaap wel nodig hebben, denk ik dan. Wel minder fijn voor je structuur en schema maar ach.. Ze verwerken en ontdekken natuurlijk ook steeds meer! Dus zullen ze ook wel meer willen slapen? Geen idee eigenlijk waarom...

4 jaar geleden

Ons zoontje is ook 8.5 maand en slaapt van 19.00 tot 6.30. Dan van 9 tot 11 weer, en van 2 tot 4. Slaapt ook nog veel!

4 jaar geleden

geniet ervan zou ik zeggen. Hoop dat die van mij dat straks ook gaat doen. Ze wordt wel 4 a 5 keer wakker in de nacht. Voel me net een 🧟‍♀️

4 jaar geleden

Ik bedoel ze slaapt normaal van 20:00 tot 8:30 verkeerd getypt 😅 vind het heerlijk hoor mag niet klagen dat ze nu zolang slaapt.. dat het ritme veranderd is is geen probleem dat komt wel goed is een kwestie van alles een beetje verschuiven het is tenslotte maar een uurtje later.

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

geniet ervan zou ik zeggen. Hoop dat die van mij dat straks ook gaat doen. ...
Heb dit ook gehad idd herken het 1x wakker in de nacht een uur lang niet willen slapen dan slaapt ze eindelijk en word ze smorgens vroeg vanaf 6u weer veel wakker maar nu slaapt ze zolang.. hopelijk maak jij dat ook nog mee hierna!

4 jaar geleden

Denk dat het de tijd van het jaar, in combinatie met sprongetje en leeftijd is. Misschien nu maar blij mee zijn en hopen dat het allemaal effe aanhoud, dan heb je er vast minder last van als de klok een uur terug gaat volgens mij dit weekend