5 Reacties

4 jaar geleden

Als het zo ineens is waarschijnlijk de tanden is het ook dunner dan normaal. Met mijn middelste zoontje had ik dit vanaf de geboorte tot 1.5 jaar al dat hij wel 4 a 5x per dag poepte en dan ook nog tot aan de nek onder altijd😅. Bij mij jongste van 8 maand is het op het moment ook 3x per dag en dat was max 2x en wat vloeibaarder dan normaal maar hij heeft ook 2 bulten bovenin zijn tandvlees dus de tanden komen er boven ook aan. Ze beginnen vaak onderin voel je daar nog geen hobbels? Als ze er last van heeft kun je er het beste dentinox op smeren die helpt het beste (slaapt ze ook weer beter in denk ik als het de tanden zijn)

4 jaar geleden

Mijn dochtertje poepte vorige week soms wel 8 keer dag dag. Dit was ook heel vloeibaar en zurig. Denk dat er tandjes aan komen. Voorheen en nu poept ze nog steeds vaak, soms wel 5 keer per dag. Gelukkig niet meer zo vloeibaar en zuur. Ik denk niet dat je er wat aan kunt veranderen. Hopelijk krijgt je kindje geen luieruitslag (had mijn dochtertje vorige week wel heel erg, zo sneu). Proberen gelijk te verschonen en indien nodig even de billetjes insmeren.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook meerdere keren ontlasting ineens

4 jaar geleden

Hier ook spontaan 4x per dag! Wel normale hoeveelheid en uiterlijk. Denk toch iets met de darmen die beter gaan werken en de overgang naar steeds meer vast voedsel....

3 jaar geleden

Hier ook hoor, ons record staat op 8 poep luiers😂