7 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter kan ook niet zelfstandig zitten maar wel in de tripp trapp babyset. Dit zelfs op advies van de fysio (met name vanwege reflux). Zijn eerst begonnen met paar keer per dag een paar minuten en inmiddels kan ze er goed in zitten en geven we ook hapjes in de stoel. Dus ik denk dat jouw dochter het ook wel aan kan. Zeker als ze al sterk genoeg is om te tijgeren.

4 jaar geleden

Reactie op Lin 93

Mijn dochter kan ook niet zelfstandig zitten maar wel in de tripp trapp bab ...
Wat lief dat je zegt dat je denkt dat ze dat al wel aan kan! 🥰 Ik ga het zeker eens proberen. Op schoot valt ze nog regelmatig om. Maar dat is misschien ook omdat dat gaan rechte ondergrond is dan 😅

4 jaar geleden

Als ze gaan tijgeren en kruipen komt het zitten vaak heel snel. Hier zat hij ook in de babyset toen hij ging tijgeren. Dat ging heel goed. Niet te snel willen, het komt allemaal vanzelf. ♥️

4 jaar geleden

Hoi in de ikea stoel (met kussentje) konden onze beiden kids lang voor ze konden zitten goed zitten (6 maand). Ook de babyset van stokke werkt goed alvorens ze echt kunnen zitten.stimuleert ook wel beetje het gevoel denk ik om rechtop te blijven.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje kan ook niet los zitten, maar zit al wel een tijdje in de babyset van de Tripp Trapp. Ze gaat soms nog wel een beetje naar één kant hangen, maar over het algemeen gaat het goed. Bij mijn ouders thuis zit ze in de kinderstoel van Ikea met een opblaasbaar kussen erin, en daar zit ze echt perfect in. Nog veel rechter en steviger dan in de babyset. Zou het gewoon proberen in de babyset!

4 jaar geleden

Ik zou ook al graag willen fietsen met m’n dochtertje. Zij kan wel al loszitten en is lekker aan het kontschuiven. Ik begreep alleen van het consultatiebureau dat ze pas in een fietsstoeltje mogen zodra ze zelfstandig vanuit liggen of kruipen gaan zitten. Ik vond zelfstandig zitten namelijk niet duidelijk of dit loszitten was of inderdaad vanuit het liggen gaan zitten, dus had het nagevraagd. Wie weer zitten hier meer mensen die zich dat afvragen vandaar dat ik het hier even post.

4 jaar geleden

Mijn dochter van ruim 8 maanden gaat al 2 maanden mee op de fiets. Ze zit nog niet zelfstandig, maar wel goed in de trip trap met alleen een beugel. Als je het aandurft zou ik het gewoon doen, als ze in een trip trap wel kan zitten. Zou zeggen zet haar eens in het fietsstoeltje en kijk hoe dat gaat zonder dat je fietst. Hier ging dat prima! Hoop dat het lukt voor je want fietsen met je kleintje is een feestje