8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde en geven daarom het fruit zo'n 45 minuten tot een uur na de fles

4 jaar geleden

Ik geef fruit direct voor z’n ochtendslaapje, want na z’n slaapje krijgt hij alweer een fles, werkt super ☺️

4 jaar geleden

Mij is vanuit het cb bij beide kindjes gezegd sochtends en eind vd middag max 3 kwartier laten slapen en dan na het broodje een lange slaap.. wij doen haar tussen half 9 en 9 na bed en dan 3 kwartier later fruit.. hier doet onze dochter het hier heel goed op en onze zoon van 2.5 deed het net zo!

4 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Mij is vanuit het cb bij beide kindjes gezegd sochtends en eind vd middag m ...
Ik merk ook dat als hij s ochtends 3 kwartier slaapt, hij s middags langer slaapt. Maar mijn zoon is sowieso geen slaapkop overdag.. ik geef tussen half 10 en 10 uur fruit en daarna naar bed. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Mij is vanuit het cb bij beide kindjes gezegd sochtends en eind vd middag m ...
Maar waarom per se 's ochtends ook 3 kwartier? Begrijp niet goed waarom het cb dit adviseert.

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Maar waarom per se 's ochtends ook 3 kwartier? Begrijp niet goed waarom het ...
Omdat ze moest leren om snachts beter te slapen ipv overdag.. maar ieder kindje is verschillend natuurlijk!

4 jaar geleden

Hier fruit om 9 uur, daarna slapen tot de fles van 11 uur. Ik hou haar dus wakker met spelen, moest ze even aan wennen maar gaat nu goed

4 jaar geleden

Ik geef het fruit rond 8.30/8.45 uur en daarna gaat m’n dochtertje naar bed. Ze slaapt dan meestal tot 10.30 uur en om 11.00 uur krijgt ze weer een flesje. Gaat goed zo.