37 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de mom stoel ideaal voor eten geven, tv kijken en ze zit dan ook daar in bij ons aan de tafel, ze zit dan wel laag maar ze vind het leuk

4 jaar geleden

Stokke stoel! Wij gebruiken de newborn inzet vanaf de geboorte. En als ze dalijk zelfstandig kan zitten de baby inzet. En soms in het wipstoeltje op de bank erbij

4 jaar geleden

Ik vind t lastig. Heb een stokke tripp trapp maar ons zoontje van 5,5 maand wil daar niet meer in. Wordt ie heeel nijdig en in de babyset kan hij eigenlijk nog niet. Ik heb er nu een verkleinkussen in en stop een hydrofiele doek aan de voor/zijkant voor stabiliteit. Hij krijgt dan zo zn hapjes maar niet langer dan 10 minuten. Schijnt nog niet goed voor ze te zijn. In de wipper eten geven kan ook maar dan kan dat weer niet aan tafel...

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Ik vind t lastig. Heb een stokke tripp trapp maar ons zoontje van 5,5 maand ...
Ik bedoel dus dat ie niet meer in de newbornset wil...

4 jaar geleden

Wij hebben een wippertje voor tv (heeeeel af en toe) en de Stokke met newborn voor aan tafel.

4 jaar geleden

In ieder geval niet zo'n houten K stoel! Hier een Topmark!! Makkelijk schoon te maken en kan je ook kantelen en je kleine krijgt geen houten kont. Ons kereltje is 5,5 maand en zit er nu 3 weken in!

4 jaar geleden

Hier de stokke tripptrapp. Nu nog met newborn set. Heel erg blij mee!

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/hauck-sit-n-relax-kinderstoel-zoo/9200000025549256/?s2a=#productTitle Wij hebben deze is vanaf 4m +

4 jaar geleden

Stokke Tripp Trapp met newbornset, beste aankoop die we hebben gedaan! Daarnaast hebben we de Chicco Hoopla wipstoel.

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook de newborn met de stokke tripptrapp. Echt ideaal! Super blij mee. 😍

4 jaar geleden

Bedankt voor al jullie tips!, Top mama's🥰

4 jaar geleden

De cybex lemo chair! Kan doorgroeien tot 90 kg😉 de eerste foto is met de lemo bouncer ook als losse wipstoel te gebruiken.. zeer stabiel onze 4 jarige onbenul in huis gooit hem ook niet om😁

4 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

De cybex lemo chair! Kan doorgroeien tot 90 kg😉 de eerste foto is met de l ...
Kan ook nog veel rechter op zitten en de zitting is met 1 hand te verstellen en dus geen verbouwing nodig zoals bij tripp trapp

4 jaar geleden

Wij hebben de 'nieuwe' versie van Stokke. Heel handig! De newborn stoel is ook een wippetje. Klik je zo van de stoel en zet je op de grond. De stoel zelf kan heel lang gebruikt worden. Gebruik de stoel nu zo'n 3 jaar en nog geen dag spijt van deze investering.

4 jaar geleden

Stokke Tripp Trapp met newbornset - ideaal!

4 jaar geleden

Heel fijne

4 jaar geleden

Stokke tripp trapp newbornset is het geworden dankjulliewell!

4 jaar geleden

Wij hebben de hauck sit’n relax. Een soort wippertje die je omhoog en omlaag kan doen (dus aan tafel maar ook hoogte van de bank) daarbij zit ook nog een kinderstoel als ze straks wat groter is met een klein tafeltje. Er zitten ook nog wieltjes onder. Ik ben er erg tevreden over.

4 jaar geleden

Ik heb deze Bloom Fresco cadeau gekregen. Ben er heel tevreden over. Ze ligt erin sinds ze geboren is en het gaat lang mee. Kan omgebouwd worden als een gewone stoel, kan op verschillende hoogtes gezet worden, heeft een tafeltje en een wieltje om het te verplaatsen. Ze zit er ook in wanneer wij aan tafel gaan, vindt ze geweldig. Heb ook de 4moms wip stoel, maar ligt te laag en heb dan last van mijn rug bij het geven van haar hapjes.

4 jaar geleden

Reactie op Pleun84

Wij hebben de 'nieuwe' versie van Stokke. Heel handig! De newborn stoel is ...
Die lijkt me ook veel fijner dan die andere!