41 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden een aerosleep gekocht dat zou ik nooit meer doen

4 jaar geleden

En spijt van m'n kinderwagen. Nu zou ik er 1 met luchtbanden kopen

4 jaar geleden

Voedingskussen 🔥 Phillips Avent 4in1 babyvoeding maker ❌ ze is nu 6 maanden en dit gebruik ik nu niet meer.. dure aanschaf helaas en kort gebruikt.

4 jaar geleden

Zelf voedingskussen veel gebruikt en nog steeds! Wat ligt te verstoffen is inderdaad een badthermometer en zo'n neus ding... Die hebben we 2x gebruikt maar werd toen afgeraden door zowel de kraamzorg en cb 🤭

4 jaar geleden

Wat een leuke topic dit! De beste aankoop ooit is de baby brezza "melksenseo"! Samen met de cybex lemo chair inclusief de babyopzet die je ook als wipstoel gebruikt. Ook het badje van digitub is fantastisch want het kind vasthouden hoeft niet dus 2 handen vrij De absolute not's zijn het neusding, badthermometer en spuugdoekjes(gebruik alleen de hydrofiele luiers).

4 jaar geleden

Het is ons tweede kindje dus weinig nieuw gekocht, maar onze hots en nots: HOT: de Medela dubbele kolf, gebruik m nu weer bijna dagelijks en al 4 jaar heel blij mee Voedingskussen, deze zwangerschap een nieuwe gekocht van Doomoo. Superblij mee NOT: Draagdoek, nieuwe gekocht omdat ik ons eerste kindje veel heb gedragen, maar bij onze dochter nog amper gebruikt 😅 Overigens hebben wij ook zo'n baby inzet voor in bad, dat was 4 jaar geleden bij onze zoon een enorme NOT want hij wilde er niet in. Bij onze dochter werkt het wel. Blij dat we het bewaard hebben.

4 jaar geleden

Hot: Medela dubbele kolf! En stokke Tripp Trapp :) Not: Slaapzakjes met mouwen van de Hema, die zijn zo krap dat ze er helemaal panisch van wordt. Puckababy bag is veel ruimer en dus geen paniek (hot!).

4 jaar geleden

Hot: kruiken. Zonder sliep ze niet. Komt natuurlijk ook door het seizoen. Not: de hele babykamer haha want ze slaapt nu nog steeds bij ons. Hebben we ons gehaast voor niks.😅 Ze is nu bijna 7 maanden. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Zelf voedingskussen veel gebruikt en nog steeds! Wat ligt te verstoffen is ...
Het neusding vonden wij juist handig! Hoezo werd dat afgeraden? Daar heb ik nooit iets van gehoord, zelfs niet toen ik er actief naar vroeg bij het cb.

4 jaar geleden

Not: voedingskussen zelden gebruikt.. en het babybadje, daar was ze met 4 mnd zo ongeveer uitgegroeid.. nu lekker mee onder de douche. Hot: medela dubbele kolfset! En fleswarmer (2e hands gekregen)

4 jaar geleden

Hot: sleepyhead, co-sleeper, puckababy, bugaboo fox kinderwagen, tripptrapp + newborn set. Not: badthermometer, al die dikke wollen dekentjes voor het ledikantje, kipkep, tummy tub (hadden we geleend, 3 x gebruikt).

4 jaar geleden

Hot: co-sleeper, (tot 6 maanden in geslapen), Tripp Trapp met newbornset (dochtertje zit er dagelijks in, al vanaf haar tweede week), Sophie de Giraffe (is ze echt dol op), flessenwarmer van Alecto (snel en ook te gebruiken voor het opwarmen van groentes), inzetje voor in badje (vind ze heerlijk), slaapzakje van Fedde & Kees Not: Puckababy Piep (weinig gebruikt), meerdere dekentjes voor het ledikant (ze wurmt zich er toch onderuit dus een slaapzak is praktischer).

4 jaar geleden

Hot: joke schommelstoel/wipper, nog steeds elke dag in, tripp trapp stoel, baby tentje, speelkleed van tiny love, box, babybadje met inzetstuk Not: babydraagzak, en baby draagdoek. Ruby flessenwarmer

4 jaar geleden

Wat grappig om alles te lezen 😄 soms best verschillend! Bij ons echt hot: Woombie slaapzak (heerlijke nachten!), wipstoel en voedingskussen Not: flessenwarmer en cosleeper.. Echt niet gebruikt 🙈

4 jaar geleden

Wat een leuk topic! Hot: Babynestje, box, groot vloerkleed en van die speelgoed ringen. Not: Co sleeper, luieremmer 😅 en al die ledikant lakens haha gewoon heerlijk in een slaapzak

4 jaar geleden

Hot .. co sleeper slaapt die nog steeds in. Straks nacht ook eigen bedje. Baby nestje van doomoo veel gebruikt! XL hydrofiele luiers!! Handig voor afdrogen, inbakeren en voor op bedje waar hoofdje ligt! Badje was die ook dol op nu te klein.. gaan we weer gebruiken zodra die kan zitten! Not: van die vierkante spuugdoekjes hydrofiele luiers zijn zoveel beter🥰 Wij hadden sws al weinig aangeschaft dus hebben bijna alles wel gebruikt!!

4 jaar geleden

Beste aankoop de stokke stoel met new born set, puck a baby slaap zakken, fedde & kees lakentje en puckababy deken en zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit zijn de fijnste dingen. Wat ik beter niet had kunnen kopen was een badthermometer wordt gewoon niet gebruikt en de schommelstoel.. ons mannetje wil daar niks van weten

4 jaar geleden

Hot: stokke stoel, babygym, badthermometer;-p, Puckababy Piep, Joolz kinderwagen, Sophie de Girafe bijtring, babygym, speelkleed Not: wipper, Puckababy Mini (meneer slaapt nu in een gewone slaapzak), flessenwarmer, deken ledikant, wieg, kipkep,

4 jaar geleden

Hot: stokke newborn set, speelkleed met boog, babynestje, draagzak, pacco inbaker, ewan het droomschaapje. Not: wipstoel, bumbo Seat, Voedingskussen, maxicosi adapters voor op de wandelwagen,

4 jaar geleden

Hot: Wipstoel, voedingskussen (tijdens de zwangerschap), speeltjes met geluid. Niet: Draagzak/draagdoek (1x gebruikt maar niet mijn ding), weggooipads, veeeelste veel kleertjes en wieglakentjes/dekentjes.