41 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Riianne91

Not: voedingskussen zelden gebruikt.. en het babybadje, daar was ze met 4 m ...
Hoe doe je dat onder de douche?

4 jaar geleden

Ik lees hier nog nergens de isofix base voor de maxi cosi. Voor ons wel een van de beste aankopen!

4 jaar geleden

Hot, eigenlijk van alles wel Not, gewone hydrofieldoeken, hydrofiel spuugdoekjes, badcapedingen

4 jaar geleden

Hot: pacco inbakerdoek, Numsy soundmachine met nachtlampje, co-sleeper, magnetronsterilisator, BabyBjörn wipstoel, Tiny Love speelkleed, puckababy omslagdoek, Koeka omslagdoek, Sleepyhead, Tripp Trapp met newbornset, Doomoo voedingskussen (voor en na zwangerschap), Luvion Grand Elite 3 Plus, puckababy newborn slaapzak, XL hydrofieldoeken, sowieso hydrofieldoeken en spuugdoekjes (dochter heeft reflux, doeken zijn niet aan te slepen, haha), kipkep, luieremmer voor de eerste paar weken (ik had geen zin om in de nacht poepluiers op te ruimen), draagdoek van ByKay en draagzak van Artipoppe Not: puckababy piep, lakens en dekens ledikant, Difrax flessen, Philley, babybadje (alleen gebruikt in het prille begin, maar gaan vaak met dochter douchen of ze gaat in het grote bad), Luvion Essential Plus (slechte kwaliteit vonden wij), flessenwarmer van Dr. Brown.

4 jaar geleden

Voor ons tweede kindje hadden we bepaalde zaken in huis gehaald die we bij nr 1 niet hadden. Hot: in hoogte verstelbare wipstoel van Béaba, wiegje (geleend), wikkeldoek van Koeka Not: Philley voedingsplitter, warme slofjes van Lodger

4 jaar geleden

Leuk topic :D Hot: dr Brown flessen (we hebben een gulzige meid, die met ‘normale’ fles het naar binnen klokte) bykay deluxe draagzak, kinderwagen, coosleeper en ledikant, magnetronsterilisator en pluche konijn Jacky waar haar speenkoord aan vast zit. (Heeft 2 witte stoffen koordjes waarmee je hem eigenlijk vast kan maken aan kinderwagen maar dubbele knoop erin gemaakt voor haar speenkoord zodat ze de koordjes niet op kan eten) Kan ze mee knuffen/rammelen (zit een rammelaar en pieper in (die heeft ze nog niet ontdekt) En alles wat geluid maakt. Van kraak boekjes tot muziekdoos. Not : luieremmer, voedingskussen, flessenwarmer, babybad/tummytub (kind brulde de tent bij elkaar zodra er maar één teen het water raakte. Daarmee de badthermometer een big nope! Dat ding loopt letterlijk en figuurlijk stof te happen dus ze gaat lekker mee onder de douche)

4 jaar geleden

Hot: babyboekje van 0-6 maanden met kleurtjes en een inbakerdoek Not: luieremmer en babybed (gaat mee onder de douche)

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Hot: sleepyhead, co-sleeper, puckababy, bugaboo fox kinderwagen, tripptr ...
Oooooh idd, de kipkep en de dekentjes voor in het ledikant! Hele stapel en gaan we niet gebruiken doordat ze in slaapzakken slaapt.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Zelf voedingskussen veel gebruikt en nog steeds! Wat ligt te verstoffen is ...
Die neusding is wel handig als ze peuter zijn. 😉

4 jaar geleden

Hot: zoooveelll triptrap newborn(zit ze nog in), Voedingskussen, zijligkussen, puckababy’s, kipkep, sabsimplex, box, monkeysling, en ga zo maar door Not: flessenwarmer, sterilisator, neusschoonmaker, kraampakket, wipper. Kruiken (3x gebruikt ondanks de winter).

4 jaar geleden

NOT ❌ -hydrofiele doeken -voedingskussen -gewone rompers HOT -spuugdoekjes hema/zeeman -overslagrompers

4 jaar geleden

Vraag me af waarom niemand de luier emmer gebruikt, wij gebruiken m elke dag wel tig keer🙈

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Vraag me af waarom niemand de luier emmer gebruikt, wij gebruiken m elke d ...
Wij ook! Het werd me door iedereen afgeraden, maar toch gekocht en zijn er heel blij mee.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Vraag me af waarom niemand de luier emmer gebruikt, wij gebruiken m elke d ...
Wij gebruiken hem ook.

4 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Wat een leuke topic dit! De beste aankoop ooit is de baby brezza "melksens ...
Hahahaha jij hebt serieus waar dingen waar ik nog nooit van gehoord heb😂. Alles moeten Googlen!

4 jaar geleden

Hot: avent handkolf en een slaapzak Not: zo een neusding... dat werkt nou echt voor geen meter.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Wij gebruiken hem ook.
Wij ook! :)

4 jaar geleden

Hot: voedingskussen, schommelstoel Not:wij hebben echt veel te veel kleertjes gekocht voor onze meid en de draagzak

4 jaar geleden

Hot: dekentjes van Meyco zoooo fijn, Joolz kinderwagen, speelkleed/speelboog, voedingskussen is maandenlang mijn beste vriend geweest tijdens het slapen (is bij mij zelfs mee naar het ziekenhuis gegaan), overslagrompers van prenatal vind ik zo fijn, sokjes van Bambino Kruidvat 1 van de weinigen die blijven zitten, boxpakjes van Z8 en Tumble n dry. Luvion babyfoon met camera, mijn kraamhulp (na 6 maanden ben ik haar nog steeds ontzettend dankbaar). Not: driekwart wat ik van Zwitsal heb en heb gekregen gebruik ik niet, flessenwarmer nooit gebruikt, slaapzak van Lodger nooit gebruikt, rompers met lange mouwen voor newborn (wie heeft DAT verzonnen!), kraampakketten wat een hoop rotzooi krijg je mee en zit erin! Wat moet er voor mij verplicht op die uitzetlijsten worden gezet: WITTE KOOL!!!! Daar waren mijn boobies héél blij mee toen borstvoeding niet lukte🤣!

4 jaar geleden

Hot: in het begin een draagdoek in combinatie met zo’n gymbal, ik heb er op gegeten, tv gekeken en snachts eeuwig op zitten bouncen om Joris maar stil te houden, trip trap, cosleeper, babybjorn wipstoeltje (vooral ook onderweg en op vakantie), babyfoon Not: nonomo babyhangmat, een hele berg verschillende flesjes en spenen (hij blijft tot vandaag een flesweigeraar), de pomp en sterilisator dus ook, veel te veel kleertjes (vooral broekjes en sokjes ), luiertas, in het begin de kinderwagen (ik droeg Joris alleen maar en gooide de boodschappen in de kinderwagen) maar na 3 maanden ging ik hem toch veel gebruiken