12 Reacties

3 jaar geleden

Nee hoor, hier precies hetzelfde. Al laat zij zich wel troosten als ze in bed huilt. Ze wil wel opgepakt worden. Maar knuffelen ho maar, begint te wurmen en wil van alles behalve knuffelen. Hier kan ze ook om alles wat papa doet lachen, al zegt ie alleen haar naam, krijgt ie een mega grijns, doe ik hetzelfde kijkt ze niet op of om. Zal ooit wel goed komen hoop ik 🤣🙈

3 jaar geleden

Ow, en bij ons in bed of op de bank liggen, of bij ons in slaap vallen ook een big no no.

3 jaar geleden

Reactie op Caatje013

Nee hoor, hier precies hetzelfde. Al laat zij zich wel troosten als ze in b ...
Dit is erg herkenbaar! Papa is erg leuk en om mij lacht ze niet (ze ziet mij ook meer). Wat fijn dat jij er wat nuchterder in kan staan. Moet ik ook doen denk ik.

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook rond die leeftijd.. hij is vandaag 11 maand geworden en stopt nu soms zelfs met spelen om een knuffel te komen halen. hij kan ook weer lachen als ik met hem speel en zing, word weer blij als ik binnen kom. Ik ben volledig afgekeurd dus mijn zoontje is altijd bij mij.. bij hem duurde het een paar weekjes en hij kwam uit zichzelf ineens weer een knuffel brengen.

3 jaar geleden

Onze dochter had dit ook van baby af aan. Ze is inmiddels 3 en nu echt meer van het knuffelen geworden. Vond dit zelf wel erg lastig toen ze baby was. Maar het verschilt echt per baby/kind. Ons zoontje van 10 maanden houdt wel al van knuffelen.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje houdt ook niet van knuffelen. Toen ze heel klein was en nog geen kant op kon vond ze het allemaal prima, maar nu niet meer. Ze wil wel graag opgepakt worden, maar zodra je te dichtbij komt of haar steviger vastpakt begint ze driftig te kronkelen en gillen. Ze houdt gewoon echt niet van nabijheid. Op schoot zitten wil ze ook bijna nooit en bij ons in slaap vallen hoeven we niet eens te proberen. Bij ons in bed liggen is al drama. Mevrouw klimt en klautert liever. Ik zie het als een fase. Eens zal het wel over gaan en komt ze vast om een knuffel vragen. Denk absoluut niet dat het kwaad kan voor later.

3 jaar geleden

Bij onze dochter ook heel herkenbaar. Ik denk dat dit nog komt op latere leeftijd, tot die tijd af en toe tegen haar zin in knuffelen/kusjes geven 😜

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft precies zelfde.. kan amper stilzitten.. alleen als die huilt in de nacht moeten wij hem even laten rondkijken en dan laat hij zijn hoofd wel op onze schouder rusten. Roept alleen maar bababababababa en mama is er niet bij.. eerst wou die nog wel knuffelen maar nu die van alles kan is hij het rustigste wanneer die gewoon lekker kan spelen op zijn kleed en speelgoed. Het zal wel een fase zijn.. zoontje is ook ziek geweest en toen wij die wel lekker veel knuffelen! En heb ook zoiets van ja hij wordt ook ouder dus zal er ook wel bij horen🙈 wel minder voor ons, maja krijg daardoor wel weer rammelende eierstokken haha ook nog eens met veel zwangeren om me heen🙈 het zal vast wel niks zeggen over hoe ze later worden..

3 jaar geleden

Mijn meisje komt sinds een paar weken weer af en toe knuffelen. Dan komt ze bij me staan en steekt dr handjes uit. Als ik haar op schoot neem legt ze eventjes haar hoofd neer op mijn borst voor een paar seconden, en dan wil ze weer op de grond ☺️ zo schattig

3 jaar geleden

Als ik de reacties zo lees zijn het vooral de meisjes te zijn die te bezig zijn om te willen knuffelen..

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Als ik de reacties zo lees zijn het vooral de meisjes te zijn die te bezig ...
Hier een jochie wat veel te druk is ik tijd te hebben voor knuffels.

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Mijn dochtertje houdt ook niet van knuffelen. Toen ze heel klein was en nog ...
Dit klinkt echt als mijn dochter 😂