22 Reacties

4 jaar geleden

Luvion Essential Plus. Zeer tevreden mee. Werkt op eigen netwerk en heeft alle functies die op je lijstje staan. Deze camera kan je ook later uitbreiden naar in totaal 4 camera’s op 1 scherm. 😋

4 jaar geleden

Babymonitor van Ali. Zit niet op internet dus geen last van eventuele hackers. En is niet heel duur

4 jaar geleden

Ik heb de Luvion Grand Elite 3 Connect. Ik ben er echt heel tevreden mee. De babyfoon heeft een duidelijk en goed beeld, de camera is vanaf het scherm te draaien en je kunt inzoomen. Leuke muziekjes, terugspraakfunctie en nog veel meer extra's. Ik kan zelfs als ik 's avonds weg ben eventjes snel meekijken via mijn telefoon. Echt ideaal. Hiervoor had ik een Alecto. Dat is echt een waardeloos ding en ontzettend slechte service bij Alecto toen die stuk was..

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Luvion Essential Plus. Zeer tevreden mee. Werkt op eigen netwerk en heeft a ...
Dankjewel! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Mayk

Ik heb de Luvion Grand Elite 3 Connect. Ik ben er echt heel tevreden mee. ...
Dankjewel! Ik heb nu ook Alecto, ben ik ook niet echt tevreden over.. 🙄

4 jaar geleden

Hello Baby! Echt super fijn. Groot scherm, terugspreekfunctie, meerdere liedjes. Geen licht volgens mij, maar dat gebruiken wij anders niet. Heeft ook een groot bereik en gaat lang mee als die is opgeladen.

4 jaar geleden

Reactie op Mayk

Ik heb de Luvion Grand Elite 3 Connect. Ik ben er echt heel tevreden mee. ...
Wij hebben ook de Luvion Grand Elite 3 Connect. Heeel tevreden mee! ✅

4 jaar geleden

Wij hebben ook de Luvion Essential en super blij mee! Mooi groot scherm en alle functies die je vraagt ☺️

4 jaar geleden

Ik gebruik de babyfoon 3g ap (gsm/tablet) en deze heeft ook goed bereik (internet), duidelijk beeld, muziekjes , spreekfunctie en overal inzetbaar. De angelcare heb ik ook maar ben er niet supertevreden over

4 jaar geleden

Reactie op Mayk

Ik heb de Luvion Grand Elite 3 Connect. Ik ben er echt heel tevreden mee. ...
Deze hebben wij ook, super ding! Zou niet anders meer willen 👍🏻

4 jaar geleden

Wij hebben een orretti v9. Prima ding, lekker groot scherm, niet via wifi (vonden wij geen fijn idee) en niet duur. De liedjes dacht ik zelf nooit te gebruiken maar zijn voor onze baby blijkbaar heel rustgevend. Enige nadeel is dat liedjes óók worden afgespeeld op de ontvanger zelf. Maar misschien doen ze dat allemaal. Wij zijn voor 75 euro heel tevreden!

4 jaar geleden

Wij hebben een Philips Avent, heeft alle functies die je opsomde, ook een zacht lichtje.

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Wij hebben ook de Luvion Grand Elite 3 Connect. Heeel tevreden mee! ✅
Wij ook! En Tevreden.

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Wij ook! En Tevreden.
Wij zijn er juist totaal niet tevreden over. Wifiverbinding valt zeer vaak weg. Ondanks een versterker op dezelfde verdieping. En met zeer grote regelmaat deed de ouderunit het ook niet,omdat er geen signaal was. En dat terwijl wij naast mijn zoon zijn kamer slapen. Luvion doet hier niks mee. Wij hebben een relatief basic babyfoon van Alecto met camera. Deze werkt als een tierelier!

4 jaar geleden

Alecto dvm-143. Werkt super goed. Nu 5 maand in gebruik en nog geen problemen mee gehad.

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Luvion Essential Plus. Zeer tevreden mee. Werkt op eigen netwerk en heeft a ...
Wij hebben ook de luvion essential plus en nu de tweede camera aangesloten voor broer!!!! Ideaal je ziet afwisselend het beeld van de beide kamers of je zet het scherm in modus en dan licht het op als een van de twee weent of roept. Ideaal

4 jaar geleden

Babyfoon is dit weekend bij prenatal met 15% korting. Altijd fijn 👍🏼😉

4 jaar geleden

Reactie op Steigerwald

Babyfoon is dit weekend bij prenatal met 15% korting. Altijd fijn 👍🏼😉
Heel toevallig zag ik dit net! Dankjewel in ieder geval ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben luvion, niet te duur maar mooi alles erin. Gebruiken het al 5 maanden

4 jaar geleden

Luvion 🙌🏼