15 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee, wij gaan komende week ook voor het eerst

4 jaar geleden

Wij zijn vandaag voor de 2e keer gegaan! Zo leuk! Mijn dochtertje houdt sowieso veel van water en gaat vanaf week 1 al met ons mee onder de douche. Kan wat dat betreft ook veel hebben. Was voor het eerst met 4 maanden gegaan, deed het echt bijzonder goed. Gaan jullie voor het eerst met je partner? Dat is misschien organisatorisch wel makkelijker

4 jaar geleden

Reactie op Z眉hal

Wij zijn vandaag voor de 2e keer gegaan! Zo leuk! Mijn dochtertje houdt sow ...
Mijn partner moet helaas werken, mijn versterking is mijn moeder 馃挭馃徎 zag het niet zitten om het zeker de eerste keer allemaal alleen te moeten doen. Zeker niet omdat ik nog geen idee heb wat ik kan verwachten 馃

4 jaar geleden

Wellicht handig om een extra omslagdoek mee te nemen. (2 handdoeken/hydrofieledoeken) als je uit het water komt en vervolgens gedoucht hebt kan je je baby al lekker inpakken. En daarna nog verder met een droge doek afdrogen. Misschien slippers voor jezelf ivm gladde vloer in het bad. Let goed op dat je kindje niet afkoelt in het water. Max 30 minuten op deze jonge leeftijd en verder lekker genieten. (*zelf in een zwembad gewerkt)

4 jaar geleden

Ik ben twee weken terug gegaan met mijn dochter van 3 maanden. Super leuk! Ik vond het ook spannend maar dit was nergens voor nodig. De kleine meid vond het heerlijk en keek haar ogen uit. Veel plezier!

4 jaar geleden

Reactie op Waggy

Mijn partner moet helaas werken, mijn versterking is mijn moeder 馃挭馃徎 zag h ...
Ja dat is echt heel slim. Want dan kun je meteen zien hoe of wat. Hoeveel tijd je van te voren nodig hebt, hoe het zit met omkleden etc. Ik heb gisteren de maxicosy meegenomen omdat ik dus alleen was. Nadat ik haar heb omgekleed, kon ik haar anders nergens kwijt. Aangezien ze tegenwoordig ook lekker doorrolt. Verder heb ik ervoor gekozen om haar aan te kleden bij het zwembad ipv in de paskamers. Het scheelt namelijk best wel qua temperatuur. Geen idee of daar bij jullie ook de mogelijkheid voor is.

4 jaar geleden

Naar welke zwembad gaan jullie naar toe? Ik wil er ook heen maar ik ben bang dat de higienishe maatregelen tegen vallen 鈽癸笍 wij wonen in Rotterdam mijn dochter wordt morgen 5 maanden. Dank jr wel alvast! 馃憤

4 jaar geleden

Reactie op Sofia Silva

Naar welke zwembad gaan jullie naar toe? Ik wil er ook heen maar ik ben ban ...
Ik woon ook in Rotterdam, wij wonen dichtbij zwembad Ijsselmonde. Mijn zoontje is vandaag precies 20 weken.

4 jaar geleden

Ik wil volgende week voor het eerst gaan, mijn partner mag niet mee. Er mag maar 1 ouder per kind mee. Zo jammer! Want ik vind het best spannend hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Sofia Silva

Naar welke zwembad gaan jullie naar toe? Ik wil er ook heen maar ik ben ban ...
Optiesport in Dordrecht, daar heb ik ook gezwommen tijdens mijn zwangerschap.

4 jaar geleden

Ja ik doe dat al met mij dochter sinds ze 4 maanden was. Ze vindt het super leuk! Mijn advies is om een badcape of handdoek mee naar het zwembad te nemen (en niet in het hokje laten liggen). Dan kun je na het zwemmen je kleine gelijk in iets warms wikkelen. Ook heb ik een zwemluier gekocht die je meerdere keren kunt gebruiken, heel handig! Een zwemluier houdt trouwens geen plas tegen, dus houdt daar rekening mee en kleed je kleine pas in het zwembad om. Verder heel veel plezier! Het is super leuk :)

4 jaar geleden

Reactie op ElinedeJong

Ja ik doe dat al met mij dochter sinds ze 4 maanden was. Ze vindt het super ...
Nog even een aanvulling: ik kleed mezelf wel altijd thuis al om. Dat scheelt stressen als je er bent :) ik reken ongeveer 10 min voor het omkleden van mn dochtertje.

4 jaar geleden

Ik wil zo graag gaan! Bij mijn sportschool zit t inbegrepen als groepsles. Toch heb ik besloten het niet te doen. Ivm corona en hygi毛ne hebben ze de hoeveelheid chloor in het water met 1,5 verhoogd. De eerste keer dat ik er in ging zonder baby kwam ik er met pijnlijke rode ogen uit. Ik weet niet of dit overal zo is, volgens mijn sportschool is het nu een regel. Wellicht iets om rekening mee te houden

4 jaar geleden

Wij gingen gewoon zelf zwemmen met hem, echt super leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Sofia Silva

Naar welke zwembad gaan jullie naar toe? Ik wil er ook heen maar ik ben ban ...
Ik denk er over om naar inge de bruin zwembad te gaan in Barendrecht. Is in de straat bij ikea