11 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze is heel handig

4 jaar geleden

Ik gebruik het badstoeltje van Mykko of soms niets. Wij gaan steeds samen in bad.

4 jaar geleden

Wij doen al anderhalve maand aan "vrij baden" met ons zoontje en hij vindt het geweldig. We doen een dikke 5 cm water in het bad, leggen een handdoek op de bodem en hij ligt dan op zij rug te spetteren. De eerste keren is het spannend maar uiteindelijk veel prettiger want nu kan ik met hem spelen terwijl ik op hem pas.

4 jaar geleden

wij doen al sinds de geboorte "soppen" bij wie er dan ook in bad zit..mijn man of ik ligt in bad, daarbij komen de kids er even in en dan na het wassen er weer uit.

4 jaar geleden

Hier is het badje niet te klein nog, alleen spettert hij zo hard dat de hele badkamer en ikzelf dan nat ben. Laatste keer ook in een bad stoeltje gezet en dat vond hij ook heel leuk. Hij kan nog niet zo goed zitten maar daarin gaat het wel, heb je toch heel even je handen vrij. Meestal doen we het wel even met zijn tweeën dan gaat hij gewoon mee onder de douche of even snel in bad als ik in bad ga.

4 jaar geleden

Wij hebben een Bibabad met een float ring om de nek van onze dochter. Zijn hier super blij mee, en zij kan lekker spetteren en vrij bewegen!

4 jaar geleden

Onze dochter kan al vrij goed zitten dus die zetten we gewoon zittend onder de douche. Meestal met een van ons erbij.

4 jaar geleden

Stokke flexi bad xl gebruik ik sinds kort, heel fijn.

4 jaar geleden

Reactie op Naima84

Stokke flexi bad xl gebruik ik sinds kort, heel fijn.
Deze gebruiken wij ook! Indd echt top 😀

4 jaar geleden

Ik zag deze toevallig liggen voor een euro bij de kringloop. Dacht voor die euro kan ik geen bult vallen. En moet zeggen het is een uitkomst! Kleine ligt heerlijk. Gewoon in het grote bad in een laagje water. Je hebt je handen vrij om hem in te zepen en af te spoelen.

4 jaar geleden

Wij hebben geen bad. Ik heb de stokke flexibad gekocht in XL. Daar kan hij nog heel wat jaar in.. Plus een zitje gekocht met zuignappen. Daar kan hij in zitten. Ook onder de douche.