15 Reacties

3 jaar geleden

ja hier precies het zelfde. mijn dochter heeft er ook nog geen zin in.

3 jaar geleden

Reactie op Manon29

ja hier precies het zelfde. mijn dochter heeft er ook nog geen zin in.
Misschien ben ik wat te ongeduldig, en ook door de omgeving die er naar gaat vragen.

3 jaar geleden

Herkenbaar. Vanaf 8 maanden al achter de loopwagen, handjes vasthouden, opstaan en vooral overal aan vasthouden. Mijn dochter liep al voor die tijd

3 jaar geleden

bij mij zeggen ze het ook al. maar het komt vanzelf kenlijk hebben die van ons het vertrouwen er nog niet in 😉

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn zoon ook en met mijn zwangerschap kijk ik er wel naar uit dat hij kan lopen, zodat ik hem minder vaak hoef te dragen. Maar ja, ze bepalen zelf wanneer ze er klaar voor zijn. Achter loopwagen gaat hij echt heel snel en met een handje vasthouden gaat het lopen ook goed.

3 jaar geleden

Reactie op JackH

Mijn zoon ook en met mijn zwangerschap kijk ik er wel naar uit dat hij kan ...
Kan ik mij goed voorstellen, heb ik al zonder dat ik zwanger ben. Ze worden nu gewoon zwaar.

3 jaar geleden

Ja, hier ook. Los staan doet hij ook nog niet echt. Heel af en toe als hij het zelf niet door heeft, maar zodra hij merkt dat hij geen houvast heeft raakt hij in paniek. Het is wel een jongetje die iets echt pas gaat doen als hij zeker weet dat hij het kan. Hij heeft maanden geweigerd achter de loopauto te lopen en een paar weken terug toen ik de andere kant op keek liep hij ineens als een kievit weg zonder ook maar een keer gevallen te zijn.

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Ja, hier ook. Los staan doet hij ook nog niet echt. Heel af en toe als hij ...
Toch ook wel fijn om te horen dat er meer kindjes zo zijn. Laten we hopen dat het snel gaat gebeuren.

3 jaar geleden

Had ik het gisteren hier nog gezegd was vandaag ineens het moment van loslopen hahah.

3 jaar geleden

Reactie op Gupiegirl

Had ik het gisteren hier nog gezegd was vandaag ineens het moment van loslo ...
Yeaahh👏 nice.

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Yeaahh👏 nice.
Ja we waren al een end maar lijkt wel of hij m'n bericht heeft gelezen haha

3 jaar geleden

Reactie op Gupiegirl

Ja we waren al een end maar lijkt wel of hij m'n bericht heeft gelezen haha ...
Hij heeft het aangevoeld waarschijnlijk. Ik hoop dat die van mij deze week ook eens aanstalten maakt.

3 jaar geleden

Hier ook nog niet. Wel langs de tafel, bank, achter loopwagentje etc. Maar nog niet los, ook niet aan de hand. Ze is nog erg wiebelig 🙈

3 jaar geleden

Hier is hij eindelijk gaan loslopen. Monkey town heeft geholpen, met zachte ondergrond was hij opeens weg.

3 jaar geleden

Reactie op Lautje0404

Hier is hij eindelijk gaan loslopen. Monkey town heeft geholpen, met zachte ...
Hahaha dan moeten wij daar ook maar eens heen gaan