15 Reacties

2 jaar geleden

Slaapzak en ledikant, 21 maanden

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt sinds 1 week in een meegroeibed en nog steeds met slaapzak. Ze doet het altijd altijd voor ze uit bed gaat

2 jaar geleden

Mijn dochter (van 2-2-20) slaapt nu een maandje in een peuterbed onder een dekbed. Nu ligt ze wel nog regelmatig bovenop haar dekbed, maar voor ik zelf ga slapen leg ik haar er weer onder en heb niet het idee dat ze het koud heeft. Ze voelt altijd lekker warm aan als ik haar weer goed in bed leg.

2 jaar geleden

Mijn zoontje (7-02) slaapt nu ongeveer een maand in een peuterbedje. Hij ligt in zijn slaapzak en dekbed. Meestal ligt hij er bovenop, soms nog onder het dekbed

2 jaar geleden

Wij hebben een groot ledikant wat we om kunnen bouwen tot peuterbed (1 zijkant vervangen voor een lage met instap) hij slaapt nog in een slaapzak. Hij wil nog steeds niet klimmen dus ik laat het nog even zo.

2 jaar geleden

Hier 1-2-2020 probeer al wel het peuterbedje maar wil ze niks van weten. Dat is echt nog een drama. Dus gewoon veilig in haar ledikantje met slaapzak. Hoe is het jullie gelukt de Kids in peuterbedje te krijgen? Wij doen tandenpoetsen en boekjes lezen en spelen in peuterbed, maar zodra we slapen gaan is het drama.

2 jaar geleden

Reactie op Renatemb

Hier 1-2-2020 probeer al wel het peuterbedje maar wil ze niks van weten. Da ...
Ik zou naar het peuterbedje gaan zodra ze uit het ledikant gaan klimmen of met de leeftijd van ongeveer 2.5jaar. Zolang ze nog in het ledikant passen en er heerlijk in slapen zou ik er nog geen haast mee maken. 😀

2 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

Ik zou naar het peuterbedje gaan zodra ze uit het ledikant gaan klimmen of ...
Ja goeie, het heeft opzich geen haast hoor. Ik loop alleen zelf met een buik rond 33 weken zwanger nu. En het haar in de ledikant leggen wordt steeds lastiger haha. Dus had het erg praktisch gevonden als ze er in wilde slapen, maar ach. Er gaat straks al zo veel veranderen misschien maar gewoon geduld hebben!

2 jaar geleden

Mijn dochter van net 2 slaapt gewoon nog in ledikant en 4 seizonen slaapzak. Slaapt hierop nog goed

2 jaar geleden

Reactie op Renatemb

Hier 1-2-2020 probeer al wel het peuterbedje maar wil ze niks van weten. Da ...
Wij hebben het bed samen met haar in elkaar gezet. Vond ze reuze interessant en ging er gelijk in liggen. Nadat hij in elkaar stond even wat gegeten en daarna begonnen met haar middagdutje. In bed gelegd zoals altijd, maar ze kwam er wel 20x uit. Niks toegegeven en ze is heerlijk in slaap gevallen. Diezelfde avond gelijk weer in haar peuterbed en toen kwam ze er maar 2x uit en heeft ook gelijk de hele nacht doorgeslapen tot de volgende ochtend 8 uur. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ze de afgelopen week weer heel erg aan het uitproberen is en er ‘s avonds weer iets vaker uit komt, maar we mogen hier echt niet klagen.

2 jaar geleden

Zoon 27-2-2020 slaapt sinds begin januari in groot eenpersoonsbed omdat nr 2 ,onderweg is. Ging gelijk goed. Nog wel in een slaapzak en een valhekje natuurlijk

2 jaar geleden

Reactie op Renatemb

Ja goeie, het heeft opzich geen haast hoor. Ik loop alleen zelf met een bui ...
Oh ja. Ik snap je helemaal. Is ook pittig. Heb mijn middelste ook gekregen toen oudste 2 jaar en 3 maanden was. Toen sliep hij ook nog in ledikant. Heb hem later, omdat hij al een grote jongen was geworden😉 in een 1 persoonsbed gelegd. Dat ging toen in 1 keer goed. Maar hij was dan wel al paar maanden ouder dan onze kleintjes nu zijn.

2 jaar geleden

Hier nog een ledikant en slaapzak. Klimt er niet uit dus laten het mooi zo. Als hij in een peuterbed moet, moeten we z'n kamer flink gaan verbouwen en daar heb ik nog geen zin in 🙈😂. Al had ie gister de deur gebarricadeerd met z'n ledikant 😅

2 jaar geleden

Ons dochtertje is twee en slaapt sinds een maand of drie onder een dekbedje. We doen haar wel een dunne slaapzak aan zodat mocht ze zich blootleggen dat ze toch nog wat rond zich heeft. Al doet ze dat tegenwoordig niet meer. Als we tegen de lente aangaan gaan we ook proberen deze uit te laten.

2 jaar geleden

Hier 2 weken voordat ze 2 jaar werd haar laten wennen aan een dekbed, ze vind het heerlijk en slaapt nu veel beter als in een slaapzak. Ze ligt wel nog in haar ledikant omdat ze hier nog gewoon goed in slaapt.