10 Reacties

3 jaar geleden

Nee eigenlijk niks gemerkt met het bedje naar beneden zetten. Misschien dat zij er wel echt aan moet wennen dat haar bedje zo staat nu? Of dat ze gewoon echt niet lekker is? Misschien last van tandjes? Ons meisje slaapt in de ochtend heel wisselend de ene keer 1 uur de andere keer 2 uur. En in de middag hetzelfde, maar meestal een uurtje of anderhalf.

3 jaar geleden

Zo sneu als die kleintjes zich niet lekker voelen! Hier was het 2 weken geleden raak. Waarschijnlijk 6e ziekte. Hoge koorts en daarna vlekjes. Bedje staat hier al een tijdje naar beneden. Sowieso een niet al te beste slaper maar heb niet het idee dat t bedje lager zetten van invloed was. Hij slaapt sinds hij ziek geweest is overdag ineens heel goed, 2x 1,5 uur maar wordt snachts nog wel 1 a 2 keer wakker. Allemaal fases...Krijgt ze misschien een tand door?

3 jaar geleden

Ja het lijkt wel alsof er een kies aankomt linksonder. Haar tandvlees is daar heel dik, dus het zou daar ook nog wel mee te maken kunnen hebben in combinatie met niet lekker zijn. Ze had net namelijk nog 38,5 koorts.

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook nooit echt problemen mee gehad, slaapt zoals normaal hebben wel bedbumper ook wederom bevestigd anders bonkt die telkens met zen hoofdje tegen bedje aan. Ons zoontje slaapt nog 2x op een dag 1 slaapje is nog te weinig voor hem. De ene keer slaapt die 2 uur en andere keer maar 1.5 uur. Vaak doet die 1 slaapje van 2 uur en andere ongeveer uurtje en kwartier tot uurtje en halfuurtje. Zielig dat ze niet lekker is. Vaak als ons zoontje niet fit is slaapt die bij mij op bed🙈 gelukkig nog maar 1x meegemaakt dat die zomaar koorts had. Hopelijk knapt ze een beetje op!!

3 jaar geleden

Ik moet het bedje nog in de laagste stand doen... ben ook benieuwd hoe ze daarop gaat reageren... verder slaapt onze dochter maar 1 keer overdag. Tussen 12 en 15u. Meestal echt 2 uur na elkaar. Is eigenlijk al lange tijd zo want bij het kdv doen ze maar 1 dutje. En zij heeft zelf al een lange tijd geen nood meer aan een dutje in de ochtend. Ze valt wel echt goed in slaap om 19u30 en slaapt dan door tot 7u30.

3 jaar geleden

Hier bij beiden geen last/ verschil gemerkt bij het verlagen van het bedje 🥰

3 jaar geleden

Hier het bedje naar beneden sinds hij 8 maanden is. Merkte geen verschil. Ons zoontje is om 7 uur op. En slaapt van 9-10 en van 12-14 uur. En gaat dan 19 uur weer naar bed. Wij houden al sinds hij 12 weken is een heel strak eet en slaapschema aan. Dat helpt hier heel goed.

3 jaar geleden

laten we voorop stellen dat je kindje nooit koorts kan krijgen van een bedje naar beneden zetten. Ik denk dan ook niet echt dat je het daarin moet zoeken maar meer richting griepje, tandjes, of virus. als een kindje tandjes krijgt, krijgen ze soms ook pijn aan de oortjes en als je kindje plat ligt dan is dit pijnlijk omdat er dan meer druk op de oortjes komt. Je kan kijken of het Emmen van bovenstaande is en anders het bedje tijdelijk wat schuin zetten. Beterschap en hopelijk gaat het slapen snel weer beter.

3 jaar geleden

Reactie op irisgoesten

laten we voorop stellen dat je kindje nooit koorts kan krijgen van een bedj ...
Ik begrijp dat ze geen koorts kan krijgen van een bedje laag zetten, maar ik vroeg me wel af of andere kindjes rommelig werden van het bedje naar beneden, meer omdat het een verandering is voor het slapen.

3 jaar geleden

Hier het bedje naar beneden sinds hij 8 maanden is. Merkte geen verschil. O ...
Hoe werkt zo’n schema, wij krijgen onze dochter namelijk echt niet op bed als ze niet moe is...