69 Reacties

3 jaar geleden

Elke avond tussen 19.00 en 19.30 ligt hij er in :)

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 13-03, dus ze schelen niet veel. Hij gaat tussen 19 en 20 te bed. Jullie dochter?

3 jaar geleden

Hallo, onze zoon gaat om half 7 op bedje tot half 7 volgende ochtend en hij is nou ook 13 maanden

3 jaar geleden

Zodra ze moe is na het eten meestal tussen half 7 en 7 uur. Ik let echt op haar lichaamstaal en gedrag ze kan dat zelf prima aangeven. Als ze eerder moe is gaat ze eerder en als ze later moe is later.

3 jaar geleden

Mijn dochter zit op 1 slaapje nu. Dit loopt soms nog niet helemaal goed. Dus wel vaak tussen half 7/7 uur al lekker naar dromenland

3 jaar geleden

Rond kwart voor zeven, zeven uur. Maar onze dochter slaapt de laatste tijd meestal ook nog maar eenmaal per dag, bij wel tweede slaapje dan vaak rond half acht.

3 jaar geleden

Hier 14mndn tussen 1900u en 1930u ligt ze op bed.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en gaat rond 19.00 naar bed

3 jaar geleden

Tussen 19.00 - 19.30 (bijna 14 maanden)

3 jaar geleden

Reactie op huizeveld

Mijn zoontje is van 13-03, dus ze schelen niet veel. Hij gaat tussen 19 en ...
Ik leg haar om 19uur in uiterlijk 19.10 maar de laatste tijd slaapt ze alleen nog maar bij ons op de arm in. We konden haar altijd gewoon wegleggen maar sinds 1.5 maand zet ze het gelijk op een krijsen als we de kamer uitlopen. Mijn man zegt dat 19uur veel te vroeg is maar naar mijn weten is dat een normale bedtijd voor een 1jarige..

3 jaar geleden

Reactie op SRenM

Ik leg haar om 19uur in uiterlijk 19.10 maar de laatste tijd slaapt ze alle ...
Dit hebben wij helaas ook al zo’n 2 maanden! Gaat de ene avond wat beter dan de ander. Kon net wel gewoon weglopen. Dus ligt niet aan jullie dochter of haar bedtijd :) Slaapt ze overdag verder wel goed?

3 jaar geleden

Reactie op huizeveld

Dit hebben wij helaas ook al zo’n 2 maanden! Gaat de ene avond wat beter da ...
Ja overdag wel

3 jaar geleden

Onze meid is net 14 maanden, ze geeft zelf aan wanneer ze moe is, dan begint ze een beetje te jengelen en te wrijven in haar oogjes. Het is meestal tussen 2000 en 2100 en dan slaapt ze vak het klokje rond :-)

3 jaar geleden

Reactie op SRenM

Ja overdag wel
En hoe laat is ze dan wakker na het laatste slaapje? Ik merk hier wel verschil als we bijvoorbeeld 3 of 4 uur er tussen hebben. Vandaag was hij half 5 wakker en rond half 8 slapen, toen ging het vrij goed! (We houden 3-3-4 aan nu..)

3 jaar geleden

Onze dochter word 10-04 14 maanden. Hier altijd standaard 19:50 klaarmaken voor bed dus tanden poetsen en luier doen slaapzak aan en 20:00 ligt ze in bed ze heeft nooit moeite met in slaap komen en slaapt heerlijk door tot 8:30. Ze doet nog 2 slaapjes van 45 min overdag gaat ook super goed en heeft ze echt nog nodig, ze kan nog niet zo lang achter elkaar wakker blijven. Zolang ze het nodig heeft laat ik haar lekker 2 slaapjes doen, ze zal het vast wel aangeven als ze toe is aan 1 slaapje.

3 jaar geleden

Hier 14 maanden. Tussen 19:15 en 19:40 ligt ze in bed. Net hoe de dag loopt. En haal haar rond 8u eruit, soms slaapt ze en soms is ze al wakker (maar ze laat nooit van zich horen als ze wakker wordt) 2 slaapjes overdag: Ochtend rond 10:15 tot 12:00 en soms slaapt ze een uurtje, wisselt de laatste tijd een beetje. En middag: Rond 15:15 tot 17:00

3 jaar geleden

Reactie op huizeveld

En hoe laat is ze dan wakker na het laatste slaapje? Ik merk hier wel versc ...
Ze slaapt van 9 tot half 11 ong en middagslaapje van 13.30 tot 14.45

3 jaar geleden

Tussen 18:45 en 19:30. Op dagen dat we gewoon thuis zijn meestal tussen 18:45 en 19:00 op dagen dat hij bij oma eerder tussen 19:15 en 19:30, we zijn dan later thuis.

3 jaar geleden

Hier 14 mnd, en om 18.30 naar bed.

3 jaar geleden

Onze dochter is 14 mnd en gaat rond 19u naar bed. Hoe later het wordt, hoe vroeger ze wakker is de volgende ochtend.. Doet 2 slaapjes overdag. Rond 9.30 een halfuurtje en rond 13./13.30 zo'n 2 uur