1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Tot woensdagochtend dan word ik ingeleid, tenzij ze morgen besluit uit zich ...
Toch weer niet doorgezet gister?

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Toch weer niet doorgezet gister?
Nee🥺 vals alarm... ben verrot, lig al de hele dag als een zoutzak op de bank komt niks meer uit me op me dit moment, wil alleen maar slapen...

4 jaar geleden

Vanmorgen stond ik op en had enorme buikpijn, mijn stoelgang was niet oké en ben in de ochtend 3 keer naar de wc gegaan voor de grote boodschap, deze is wel gewoon normaal. Nu in de middag niet meer, maar ik heb wel een enorme last van m’n onderrug sinds de ochtend, een soort druk op mijn staartbeen, ik loop lastig nu. Mijn kindje is al 7 weken ingedaald en sinds 3 weken zit ze helemaal beneden. Herkent iemand dit?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee🥺 vals alarm... ben verrot, lig al de hele dag als een zoutzak op de ba ...
Ah nee, wat balen! Misschien maar weer even lekker in bad en jezelf verwennen en ontspannen! En je vasthouden aan woensdag, dat is een fijn vooruitzicht. Deze laatste dagen kom je ook nog wel door!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee🥺 vals alarm... ben verrot, lig al de hele dag als een zoutzak op de ba ...
Dat is echt klote....maar word je sowieso niet deze week ingeleid?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Dat is echt klote....maar word je sowieso niet deze week ingeleid?
Ja woensdagochtend 8.30u. afspraak in het ziekenhuis dan word ik ingeleid

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Vanmorgen stond ik op en had enorme buikpijn, mijn stoelgang was niet oké e ...
Ja, hier! Al een paar dagen last van.

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ja, hier! Al een paar dagen last van.
Ik vandaag ook wat zou dit kunnen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Tot woensdagochtend dan word ik ingeleid, tenzij ze morgen besluit uit zich ...
Hoi hoi, ik ben ook uitgerekend voor 16/02, als ze er voor 19/02 niet is word ik die avond ingeleid. Jij deze woensdag he? Ik denk aan je! Wij kunnen dit! 💪🏼🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anke94

Hoi hoi, ik ben ook uitgerekend voor 16/02, als ze er voor 19/02 niet is wo ...
Ja klopt idd, dank je wel :) heb jij ook zo'n last van hoofdpijn diarree en misselijkheid? Ik word er echt gek van

4 jaar geleden

Wel spannend he! Jij ook veel succes met die allerlaatste loodjes😊

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nee🥺 vals alarm... ben verrot, lig al de hele dag als een zoutzak op de ba ...
Oh jeetje alweer ☹ gelukkig heb je woensdag om naar uit te kijken!

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Oh jeetje alweer ☹ gelukkig heb je woensdag om naar uit te kijken!
Ja sinds vanochtend weer...lig nu al de hele dag als een zoutzak op de bank...voelde me echt beroerd weer..gelukkig is het nog maar 1 dag😅

4 jaar geleden

Ik maandag de 17 de is met kleine zoontje met keizer snee ge haald word voor mijn ook spannend

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja klopt idd, dank je wel :) heb jij ook zo'n last van hoofdpijn diarree en ...
Alles behalve de misselijkheid, mag ik niet over klagen. Het is wel super zwaar he die laatste week! Laat je me weten hoe het ging? Is allemaal zo nieuw en onwetend, maar dat komt hélemaal goed!

4 jaar geleden

Reactie op Anke94

Alles behalve de misselijkheid, mag ik niet over klagen. Het is wel super z ...
Ja laat het je wel weten :) hoop echt dat het mee gaat vallen allemaal...is dit voor jou ook de eerste?

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Vanmorgen stond ik op en had enorme buikpijn, mijn stoelgang was niet oké e ...
Dit heb ik al een dag of 4 nu.. ook alles ‘daar beneden’ doet zeer. Opgezet ofzo.. ook van binnen.. m’n stuitje is een zwakke plek na m’n vorige bevalling, dus dacht eigenlijk dat t door t helemaal indalen kwam. Maar zie nu dat meer mensen dit hebben..

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja laat het je wel weten :) hoop echt dat het mee gaat vallen allemaal...is ...
Super! Ja, ons eerste, ook een meisje 😊 je moet denken...het is het allemaal waard. Straks heb je je kleine meid in je armen

4 jaar geleden

nou bij de controle aan de monitor gelegen... om de 10 min activiteit gemeten, maar nog geen millimeter ontsluiting... dus weer naar huis... over 2 dagen terug ivm overtijd lopen, ben nu 40+2 dagen.

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Dit heb ik al een dag of 4 nu.. ook alles ‘daar beneden’ doet zeer. Opgezet ...
Voelt bij mij ook allemaal zo opgezet, ook een beetje alsof m’n bekkenbodem het niet meer houdt ofzo. Vanmorgen controle bij de verloskundige, en voor de 4e keer gestript. Maar was een teken van het verweken, dus eigenlijk alleen maar goed... Alleen voelt zo naar, ben er ook wel klaar mee! Voor morgen in ieder geval een gesprek in het ziekenhuis staan over inleiden en dan eind van de week zou dat moeten gebeuren. Einde dus in zicht...