1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Dit heb ik al een dag of 4 nu.. ook alles ‘daar beneden’ doet zeer. Opgezet ...
Ik herken het. Vooral ook me stuitje. Als ik maar iets te veel doe (wat is te veel vraag ik me soms af) dan heb ik zoon gigantisch tintelend gevoel bij me stuitje. En ook daar beneden. Totaal opgezet boeltje lijkt het. Vandaag voel ik me erg beroerd. Me paarden die zijn vandaag bijna niet handelbaar en onze hond is enorm plakkerig. Ik kan geen kant op. Ik zet een stapje, zij zet een stapje. Heb ook hoofdpijn. maar goed ben erg gevoelig voor hoofdpijn dus denk dat dat vooral het weer is. En pijnscheuten nog iets te onregelmatig. Ben nu 38 weken maar ik ben wel aardig klaar met alles. Vandaag me eerste dagje verlof (eigen bedrijf toch best lastig om daar afstand van te doen).

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Ik herken het. Vooral ook me stuitje. Als ik maar iets te veel doe (wat is ...
Ik begrijp jou helemaal! Mijn hond doet ook niet anders dan 'te' dicht willen zijn! Soms wilt ze gewoon bovenop mij kruipen.. ook ik ben nog maar in verlof sinds vorige week donderdag en heb het er ook moeilijk mee.. ik doe veel te graag men job maar men overuren moesten weg. Ik kon wel nog even blijven werken hoor (die worden bij ons niet uitbetaald maar verplicht opgenomen) manlief is de deur uit gaan werken en ik zit hier mij al te vervelen 🖐 beneden zit het ook allemaal gezwolen maar nog niets van opening of baarmoederwand verstreken.. ik ben 38w4d.

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Dit heb ik al een dag of 4 nu.. ook alles ‘daar beneden’ doet zeer. Opgezet ...
Ik dacht eerst ook door het indalen, maar ze ligt al helemaal ingedaald. Zo zijn de laatste loodjes wel wat zwaarder, ben sinds de middag ook zo suf en misselijk, hopelijk duurt het niet lang meer zowel voor jou als voor mij. Bedankt voor je reactie!

4 jaar geleden

Zojuist om kwart voor 7 mijn vliezen duidelijk gebroken Hopelijk snel mijn popje in mijn armen

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Zojuist om kwart voor 7 mijn vliezen duidelijk gebroken Hopelijk snel mij ...
Succes met de bevalling 😊

4 jaar geleden

S6

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Zojuist om kwart voor 7 mijn vliezen duidelijk gebroken Hopelijk snel mij ...
Succes met de bevalling💪

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Zojuist om kwart voor 7 mijn vliezen duidelijk gebroken Hopelijk snel mij ...
Success met de bevalling

4 jaar geleden

Hey! Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van warmte? Ik lijk gewoon oververhit. Ik heb geen idee waar het vandaan komt namelijk en ik kan het gewoon niet kouder krijgen. 🤔 Heb geen koorts!

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Hey! Ik vroeg me af of jullie ook last hebben van warmte? Ik lijk gewoon ov ...
Je bedoelt z'n opvlieger gevoel? Dat heb ik namelijk echt erg! Normaal nooit last van!

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Je bedoelt z'n opvlieger gevoel? Dat heb ik namelijk echt erg! Normaal nooi ...
Ja precies dat! Wist niet helemaal hoe ik het moest omschrijven, maar het is echt alsof ik opvliegers heb. Zo gek!

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Ja precies dat! Wist niet helemaal hoe ik het moest omschrijven, maar het i ...
Dat heb ik ook, zweet ook snel. Ze zeggen door een goede doorbloeding dat je t snel warm hebt.

4 jaar geleden

Ik heb het ook zo warm als hier

4 jaar geleden

Ik heb al een paar dagen last van wat menstruatiepijn. Maar vandaag al de hele dag wisselend menstruatie achtige krampen. Nog niet zo sterk gevoeld als vandaag. Ik ben nu 38 + 4. Zou dit een begin teken kunnen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik heb al een paar dagen last van wat menstruatiepijn. Maar vandaag al de h ...
Dat zou zomaar het begin van de bevalling kunnen betekenen. Ik ben met de eerste bevallen met 38+5 dagen. Voelde het de dag ervoor ook al de hele dag rommelen met krampjes.

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Ja precies dat! Wist niet helemaal hoe ik het moest omschrijven, maar het i ...
Ja hier ook! 🙋 Ik kan er snachts ook van wakker worden.. blijf het bed verschonen!

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla Reyns

Dat zou zomaar het begin van de bevalling kunnen betekenen. Ik ben met de e ...
En wat heb je toen gedaan? Heb je bijgehouden wanneer je die krampen voelde ofzo?

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla Reyns

Dat zou zomaar het begin van de bevalling kunnen betekenen. Ik ben met de e ...
Ik voel die al een hele week. Kunnen ook gewoon indalingsweeen zijn ofzo gok ik. Je kan echt overal tekenen in zien dat het zou kunnen beginnen... Only time will tell, jammer genoeg.. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

En wat heb je toen gedaan? Heb je bijgehouden wanneer je die krampen voelde ...
Ik voelde duidelijk dat het aan het rommelen was. Dat het nog geen echte weeën waren. Dat verschil voel je wel. Ik kreeg automatisch de neiging om het van mij af te blazen/puffen 😂 toen ben ik gaan kijken of er regelmaat in zat. En na een warme douche nam dit niet af. Iets wat bij valse weeën dan wel gebeurd. Toen gaat timen en toen zat er echt regelmaat in. En toen het om de 5 min kwam heb ik de vk gebeld. Mijn tip is wel, laat het over je heenkomen als het nog alleen oncomfortabel voelt. Sta er niet teveel bij stil en probeer je dagelijkse dingen te doen of afleiding te zoeken. Want dan komt het alleen maar sneller opgang en duurt de weg er naartoe niet zo lang voor je gevoel. Hoe minder gefocust je er mee bezig bent, hoe sneller de omsluiting gaat. Als je er teveel oplet, kun je de omsluiting, en dus de bevalling alleen maar tegen werken.

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik voel die al een hele week. Kunnen ook gewoon indalingsweeen zijn ofzo go ...
Ze is bij mij al 3 weken geleden ingedaald.