1545 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Carmen Mosterd
Wat spannend! Moet je de weeën al weg puffen of is t nog niet zo ver?
Gr ...
Nee, dat nog niet. Ze worden wel pijnlijker maar voel me aardig oke op dit moment.
Hoop alleen wel dat het door gaat zetten 🤞🤞
4 jaar geleden
Gisteren om 4uur snachts zijn men eerste weeën begonnen.. nu bijna 24uur later en weeën zijn nog niet gestopt. Heb nog maar 5cm (het is een rustige bevalling zeiden ze) gelukkig om 22uur verdoving gekregen ik kon niet meer. Hopelijk vlug meer ontsluiting en morgenochtend men meisje in mn armen !!🤞
4 jaar geleden
Hier 40+6 gisteren wat vruchtwater verloren niet echt harde weeën wel geregeld maar niet dat ik ze al moest weg puffen. Toch even naar het ziekenhuis gebeld en opgenomen om 22u nog een test gedaan om te kijken of het nog aanwezig was deze was negatief waarschijnlijk scheurtje in vruchtwater zak vanboven. Nu al weer een tijdje pittige weeën maar heb ik altijd wel in de nacht. Straks ctg en inleiding bekijken (stond maandag gepland) als er geen lek meer is moet ik gewoon terug naar huis en weer wachten tot maandag. Zo frustrerend dit! Nog iemand 40+6?
4 jaar geleden
Reactie op Channa Van Bel
Hier 40+6 gisteren wat vruchtwater verloren niet echt harde weeën wel gereg ...
Yes ik ook 40+6. Het blijft bij mij ook erg rustig en weinig bijzonderheden. Omdat t de 3e is loop ik al 2 weken met 2 a 3 cm ontsluiting. Na inwendig onderzoek wel een aantal keer wat oud bloed en slijm verloren. Af en aan wat weeën, maar niets wat doorzet. Vanwege een laagliggende placenta en mogelijk complicaties is strippen of vliezen breken niet mogelijk, dus ik wacht het gewoon rustig af. Als ze er volgende week nog niet is, maar eens kijken wat de opties zijn. Ik wil bij voorkeur geen weeenopwekkers . Mijn vorige bevallingen waren erg kort (langste 2.5 uur) en relatief pijnloos. Wel fijn dat je eerder terecht kunt en nu niet tot maandag op controle hoeft te wachten.
4 jaar geleden
Hier 40+6 gisteren wat vruchtwater verloren niet echt harde weeën wel gereg ...
Oo, had je laatste zin niet helemaal goed gelezen zie ik nu. Sliep nog een beetje denk ik ;) balen als je zonder vorderingen/ verandering weer naar huis gestuurd wordt inderdaad! Voel je de kleine nog wel goed bewegen?
4 jaar geleden
Reactie op michelletaal
Yes ik ook 40+6. Het blijft bij mij ook erg rustig en weinig bijzonderheden ...
2 weken met 2-3 cm ontsluiting? Ik heb nu al langer dan 24 uur weeën, maar ik ga echt kapot als ze straks zeggen dat ik weer naar huis moet, ik heb mijn grens echt wel bereikt momenteel. Ja omdat het om de 10 minuten is en niet om de 5 is er nog geen reden om te bellen. Ik heb amper geslapen. Kan je niet zelf ergens iets aangeven?
4 jaar geleden
Reactie op djazz
2 weken met 2-3 cm ontsluiting? Ik heb nu al langer dan 24 uur weeën, maar ...
Ja, bij volgende kindjes is dat best gebruikelijk dat je al eerder ontsluiting hebt. Meer dan 24 uur weeën lijkt me inderdaad erg heftig!! Als je het echt niet meer trekt zou ik dat vooral heel duidelijk aangeven. Misschien kan je partner je daarin ook wel ondersteunen? Hopelijk zet het snel door en kun je straks je kleintje in je armen houden!
4 jaar geleden
Reactie op michelletaal
Yes ik ook 40+6. Het blijft bij mij ook erg rustig en weinig bijzonderheden ...
Hoi,
Heb ook altijd oud bloed verlies na inwendig onderzoek. Had gisteren nog geen ontsluiting dus scheurtje in vruchtzak bovenaan geweest. Voel mijn kindje nog wel goed bewegen morgenavond gaan ze een balon plaatsten. Hopelijk zet het bij jou ook snel door!
4 jaar geleden
Reactie op michelletaal
Oo, had je laatste zin niet helemaal goed gelezen zie ik nu. Sliep nog een ...
Hoi,
Ja hoor gelukkig dat wel, ben nu terug thuis morgenavond terug opname voor balon plaatsing.
4 jaar geleden
Hoi,
Heb ook altijd oud bloed verlies na inwendig onderzoek. Had gisteren n ...
Ooo wat spannend! Dan weet je in ieder geval dat er vanaf morgen waarschijnlijk wat gaat veranderen! Mijn ontsluiting loopt nu wat verder op, zonder echte weeën overigens. En ik mag niet klagen, slaap nog steeds hele nachten door en kan alles nog. Wem anders dan bij mn vorige zwangerschappen. Succes morgen!
4 jaar geleden
Reactie op djazz
Okee, ik hoop voor jullie hetzelfde. Ja mijn vriend zal het idd ook aangeve ...
Hoe gaat het met jou/jullie?
4 jaar geleden
Hier is nog altijd niks. Ik probeer me zelf alvast te zeggen dat het een maart kindje gaat worden. Zit nu op 40+5. Maandag zowiezo weer gesprek. En dan willen we zowiezo voor volgend weekend de inleiding plannen als die niet zelf komt. En niet na het weekend. Omdat ik op maandag 42 weken zit en ze het liefst niet de inleiding willen doen in het weekend. Ik hou me zelf telkens maar voor nog echt max 10 dagen maar waarschijnlijk eerder. Me moeder vertelde dat mijn jongste broer 17 dagen te laat is geboren. Phoe. Wat zal ze het de laatste stuk moeilijk hebben gehad. Maarja das 40 jaar geleden. Toen was alles nog heel anders.
Mijn vingers aan me linkerhand beginnen echt pijn en tintelend te worden. Heb al zoon arm bandje om om het te verminderen. Voor me rechterhand had dat goed geholpen maar links wil het nog niet baten.
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Hier is nog altijd niks. Ik probeer me zelf alvast te zeggen dat het een m ...
Werkt dat armbandje een beetje? Die tinteling die je omschrijft klinkt heel bekend.
4 jaar geleden
Reactie op Rije
Hier gebeurt ook nog niets. Nu kwam mijn eerste met 41+3, dus ik ga er al e ...
Nou verschrikkelijk! Ik heb net een story op IG gezet, waar heel veel reacties op komen 😂 ben zo klaar met al die stomme vragen.
4 jaar geleden
Reactie op michelletaal
Nou verschrikkelijk! Ik heb net een story op IG gezet, waar heel veel react ...
Heel herkenbaar helaas😉