1545 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Kaily

Even een vraagje.. ik kan elk moment bevallen van mijn meisje. Alles staat ...
Ik had bij mijn eerste bevalling ook zo’n bigshirt/nachthemd aan, eentje reserve, zodra ik bevallen was me eigen wassen en die andere aan en toen me dikke badjas aan en dikke wollen sokken en zo naar bed, na de bevalling heb ik het heel koud gehad. Nu staat dat alles ook al weken klaar in m’n vluchtkoffertje🙂

4 jaar geleden

Reactie op Kaily

Even een vraagje.. ik kan elk moment bevallen van mijn meisje. Alles staat ...
Ik had gewoon een shirt aan. Na de bevalling ben ik globaal schoongemaakt en daarna mn gewone kleren aan en naar huis.

4 jaar geleden

En daar is ons Noortje! Thuis badbevalling gehad. 12 uur ontsluiteningsfase en half uur persen. Van moment het bad instappen (4cm) naar volledige ontsluiting in 2 uur. Heb haar zelf aan kunnen pakken in het water. En wat was dit tof om samen met mn vriend te kunnen doen. Zoveel aan hen gehad qua rugmassages tijdens mn rugweeen en keihard meepuffen als ik pittige weeën had. Hij heeft mij er echt doorheen gesleept. Nu samen verliefd op dit gupje wat keihard kan gillen🤗

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!!
Sorry. Er gebeurd zo veel o po t m ook ment had niks meer gelezen. Jij ook super gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

Gefeliciteerd! Ik heb nu weeen om de 5 minuten, dus hier lijkt het ook all ...
En?

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

En?
Gisteravond is onze dochter Lotte geboren! Drie dagen/nachten in het ziekenhuis gelegen. Eerst 2 dagen medicatie gehad om ontsluiting op te wekken. Gisternacht net 2 cm, dus toen vliezen gebroken en weeenopwekkers. Na een paar uur ruggenprik gehad.

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die nog niet bevallen zijn? Ik word aanstaande woensdag ingeleid met precies 42 weken als het spontaan niet op gang komt, laatste dagen aftellen💙🤗

4 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Zijn er nog meer die nog niet bevallen zijn? Ik word aanstaande woensdag in ...
Hi! Ik ben nu 41 + 4 en wordt a.s. dinsdag ingeleid als het niet spontaan op gang komt. We zitten dus in hetzelfde schuitje. Woensdag ben ik ook 42 weken!

VRIEND

4 jaar geleden

8 maart is onze dochter Sarah geboren ♡ Een naderende inleiding met 41+6 wilde ze toch maar niet en besloot lekker thuis geboren te willen worden met 41+4. Heerlijk meisje, helemaal verliefd. Voor de laatste dames die nog moeten bevallen, heel veel succes!

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Hi! Ik ben nu 41 + 4 en wordt a.s. dinsdag ingeleid als het niet spontaan o ...
Ooh ook de laatste loodjes, succes!!🥰

4 jaar geleden

Reactie op DdB

8 maart is onze dochter Sarah geboren ♡ Een naderende inleiding met 41+6 wi ...
Gefeliciteerd!!💞

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Hi! Ik ben nu 41 + 4 en wordt a.s. dinsdag ingeleid als het niet spontaan o ...
Hallo, Ik ben 41.2 en heb deze ochtend een check in het ziekenhuis + gesprek over inleiden. Weten jullie al op welke manier ze gaan inleiden, hoe dit eruit zal gaan zien? (Ballonnetje/weeenopwekkers)? Ik weet niet goed wat er voor opties zijn. Hoop zelf echt nog dat ons meisje zichzelf meld. Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op wendybeen

Ooh ook de laatste loodjes, succes!!🥰
Thanks jij ook!🥰

4 jaar geleden

Reactie op Milou1990

Hallo, Ik ben 41.2 en heb deze ochtend een check in het ziekenhuis + gespre ...
Hi! Spannend! Ze gaan op de dag zelf een check doen of een ballon nodig is, ik medicatie krijg om de ontsluiting op gang te brengen of dat m’n vliezen gelijk gebroken kunnen worden. Als er een ballon ingebracht wordt, kunnen ze me naar huis sturen en dan is het opnieuw afwachten of mijn lichaam het vanzelf over gaat nemen. Het kan nog zoveel kanten op! Ik hoop ook op een spontane bevalling, maar de kans is nu wel heel klein aan het worden.

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Hi! Spannend! Ze gaan op de dag zelf een check doen of een ballon nodig is, ...
Dank voor je reactie.. je helaas wordt de kans steeds kleiner! Spannend zeg. Ik zal het zo ook allemaal gaan horen, heel benieuwd! Succes alle dames die nog moeten bevallen.. over een paar daagjes hebben we onze wondertjes in onze armen, ik kijk er zo naar uit!

4 jaar geleden

Succes allemaal met de bevallingen. Hier gaat het allemaal wel erg goed. Alleen later kregen we van het ziekenhuis een brief door de bus met de hele afhandeling naar de kraamverzorgende. Daniël zijn tongriempje was te kort. Dus gister hebben ze die geknipt. Ik zag het voor me als een enorme ramp maar hij gaf eigenlijk geen enkele krimp

4 jaar geleden

Op 11 maart is onze zoon Mateo toch nog spontaan geboren zonder in te leiden. 3 kwartier voor de inleidingsafspraak besloot hij toch te komen! Hoe bijzonder met 41 +6! We zijn trotse ouders en hebben nu een iets ander ritme hihi

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Op 11 maart is onze zoon Mateo toch nog spontaan geboren zonder in te leide ...
Heel bijzonder! & Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Maxine-Josina

Op 11 maart is onze zoon Mateo toch nog spontaan geboren zonder in te leide ...
Gefeliciteerd! Mooie naam!

4 jaar geleden

Ook bij ons is onze dochter Lauren geboren op 11 Maart.. ze besloot de nacht voor de geplande inleiding zelf te komen💕