68 Reacties
4 jaar geleden
Klopt zeker wat je zegt! Het mentale aspect word veel overgeslagen. Je hoor ...
Ja klopt, alles is nu interessant dus ook eten natuurlijk. Gisteren at ik zelf wortel en keek hij van dat wil ik ook🤣toen dacht ik jaja laatst zat je nog te kokhalzen ervan hahaha🤣Ja heb ik ook voorbij zien komen. Dat ga ik wel met brood doen denk ik dat hij zelf mag ontdekken, maar de hapjes ga ik denk ik wel gewoon aanbieden (meer vanwege het praktische aspect), maar dan wel op een langzaam tempo en vooral goed zijn buikje in de gaten houden. Ik moet zeggen dat hij van die paar hapjes gelukkig geen last had dus dat is wel fijn.😊
4 jaar geleden
Geef je borst of flesvoeding? 😘 als je borstvoeding geeft zijn de darmpjes ...
Ik vind dat zo interessant! Nooit geweten, dat een verschil is tussen baby's die borstvoeding of flesvoeding krijgen.
4 jaar geleden
Wat betreft Rapley, je kunt ook een beetje mixen hè. Wel een prakje geven maar ook een stukje broccoli of banaan bijvoorbeeld erbij geven. Kunnen ze toch een beetje klooien en krijg je er ook daadwerkelijk wat eten in. :-)
één jaar geleden
Eten voor de kleintjes van Stefan kleintjes is een fijn boek. Zijn voedingsschema is ook te down loaden :) En niet gesponsord door de voedselindustrie ❤
één jaar geleden
Reactie op Jannekesdraakje
Dan zou ik voor de zekerheid de huisarts raadplegen. Gewoon bellen en aang ...
Mijn huisarts zegt dat je gewoon kan starten tussen de 4 en 6 maanden en toen ik over de “rijping van darmen” begon toen keek hij mij helemaal vreemd aan. Hij was het daar niet mee eens. Ik geef volledig bv en ik kijk gewoon naar m’n dochter wanneer ze eraan toe is.
6 maanden geleden
Reactie op MamavanFinn92
Ik heb de cursus van mama roos kookt aangeschafd/ gevolgd. Zitten handige s ...
Zou je mij de schema's door willen sturen?