52 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ja die volgen we niet omdat ik geen borstvoeding ga geven. Daarom dat we er ...
Die cursussen van az Nikolaas zijn de moeite Ik heb ze alle 4 gedaan op 2 weken tijd Buiten borstvoeding cursus heb ik overgeslagen omdat we da niet gaan geven

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Wat is trouwens jou due date? Iedereen hier ligt precies vlak bij elkaar! I ...
15 februari is ons meisje uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

15 februari is ons meisje uitgerekend
Oo wat leuk! Februari wordt een drukke maand 😅

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Wat is trouwens jou due date? Iedereen hier ligt precies vlak bij elkaar! I ...
14 feb 🙊

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Hey Ik ben van Sint-Niklaas (België) Wij hebben ook al rondleiding gehad ...
Open je dan een nieuwe rekening of hoe gaat dat in zijn werk? Ik moet er dringend eens werk van maken om wat informatie in te winnen bij de bank.

4 jaar geleden

Reactie op Liseke

Hey! Ik ben morgen 32 weekjes. Momenteel wonen we in Lichtaart en gaan we i ...
Wij leggen wel een geboortelijst omdat we toch nog een groot deel nodig hebben en er bij ons wel wat vraag naar is en de gewoonte is om iets cadeau te doen van de lijst. Onze lijst staat al open voor de grote en noodzakelijke aankopen zoals de kinderwagen, maxi-cosi voor degenen die al willen. Zo hebben mijn ouders gisteren de kinderwagen opgehaald. (Het voordeel van onze lijst is dat je 10% van het totale aankoop bedrag krijgt, vandaar dat we de grote dingen ook op de lijst hebben staan) Alleen wil mijn schoonmoeder hierin niet mee, waardoor mijn vriend op zijn tenen is getrapt natuurlijk. Zij wil liever hetgene wat nadien overblijft op de lijst aankopen. Wat voor mij prima is 😊

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Wij leggen wel een geboortelijst omdat we toch nog een groot deel nodig heb ...
Mijn ouders hebben ook de kinderwagen gekocht, die is vandaag eindelijk geleverd. Verder staat onze lijst al open, mensen vroegen ernaar. Alleen bij ons weet niemand het geslacht behalve onze ouders. Dus ik heb alleen de genderneutrale dingen open gezet, de andere staan nog verborgen. Verder hebben de grootouders geld gegeven waardoor we de autostoelen en zo al hebben gekocht. We moeten deze alleen nog afhalen maar hiermee wachten we nog zo lang mogelijk, moest er toch nog iets misgaan... Autostoeltjes nemen ze niet terug... Met de lijst heb ik gewoon nu schrik dat ik niet alles ga hebben wanneer ik het nodig heb... Dus dat wordt wat afwachten.. Desnoods kopen we het er al zelf af.. 😅

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Mijn ouders hebben ook de kinderwagen gekocht, die is vandaag eindelijk gel ...
Hoe toevallig, wij hebben ook een dubatti wel de c-line. Klopt wij zouden ook zelf de spullen eraf halen die we direct nodig hebben moesten die er nog niet afgehaald zijn. Ik vind alles zo spannend worden wel op een leuke manier.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

14 feb 🙊
Wat leuk, een Valentijns baby 😍

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Open je dan een nieuwe rekening of hoe gaat dat in zijn werk? Ik moet er dr ...
Wij hebben gewoon een 2 de gemeenschappelijke spaar rekening geopend. Da adviseerde onze bank ons

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Hoe toevallig, wij hebben ook een dubatti wel de c-line. Klopt wij zouden o ...
Wij hebben onze lijst ook al gemaakt en die aan de familie gegeven. En met de feestdagen die aankomen Hebben we gezegd wij hebben zelf niks nodig maar onze kleine meid wel Of ze voor mijne nieuwjaar of bon van de winkel wouden doen of van de lijst iets te kopen wa dringend nodig was Via de lijst kan ik zeggen dringend of gewoon Dan komt alles wa dringend is boven te staan En de fam volgt er toch in mijn papa en oma hebben al iets besteld voor mijn nieuwjaar en van mijn mama krijg ik een bon Zelf heb ik nog dingen verborgen staan da ik zeg da heb ik zo dringend nodig da we die zelf aankopen Maar als we da aankopen via onze lijst geld da ook mee met onze 10% op het eind bedrag

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Wij hebben onze lijst ook al gemaakt en die aan de familie gegeven. En me ...
Ja ik vroeg me af vanaf wanneer je je lijst mag doorgeven.. want ik doe ook geen baby shower, dus alle hoognodige spullen zouden dan pas na de bevalling komen.. nu zou perfect gaan dan?

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Ja ik vroeg me af vanaf wanneer je je lijst mag doorgeven.. want ik doe ook ...
Dat kies je helemaal zelf.. Ik heb hem al open gezet omdat ik zelf leuk vind om hierin van andere te kijken... En nu met de feestdagen zou het kunnen dat iemand al iets wilkopen voor het nieuwe baby'tje en dan is dat handig als het iets van de lijst is natuurlijk.. Dan ben je er ook wat mee.. :) Andere zetten hem pas open wanneer het kindje geboren is.. :)

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Dat kies je helemaal zelf.. Ik heb hem al open gezet omdat ik zelf leuk vin ...
Maar hoe doe je dat dan? Moet ik iedereen individueel gaan sturen 😅 Misschien wacht ik nog wel even tot ik daar achter ben!

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Ja ik vroeg me af vanaf wanneer je je lijst mag doorgeven.. want ik doe ook ...
Ik heb da al gedaan en zelf ook al Veel naar winkel geweest om gerief op te halen dat op de lijst stond.

4 jaar geleden

Reactie op jonyke

Ik heb da al gedaan en zelf ook al Veel naar winkel geweest om gerief op te ...
Ja wij hebben ook zo goed als alles al eigenlijk! Ik ga er over nadenken, doe het misschien in januari :)

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Maar hoe doe je dat dan? Moet ik iedereen individueel gaan sturen 😅 Missc ...
Ik heb hem gewoon op mijn Facebook gezet... 😅 Als in een update wat alklaar is en wat niet.. Want dat is ook zowat het enige dat al klaar is met 30 weken.. 😅 Ik moet mijn doopsuiker nog afwerken, mijn enveloppen nog schrijven, de babykamer nog klaarmaken, kleertjes kopen, vluchttas maken,..... 😅 Mensen vinden dat grappig want ik ben een chaoot en zo hou ik iedereen watop de hoogte, haha.

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik heb hem gewoon op mijn Facebook gezet... 😅 Als in een update wat alklaa ...
Oo leuk! Ja voila ik wist echt niet of dat kon, maar ik heb in principe mijn fb gereduceerd tot mensen die actief in mijn leven zitten dus kan perfect gepost worden. Ik dacht dit in januari eventueel te doen ivm de sonde maand. Is wel fijn na een dure kerst maand om dan wat korting te krijgen lijkt me 😬

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Ah wow, wat een service! Ik ga bevallen in Middelheim te Wilrijk en ik heb ...
Bij Middelheim hebben ze ook infoavonden over de bevalling. 19 december is er net nog eentje geweest. Best eens bellen naar afsprakendienst voor de data in januari. Rondleidingen doen ze niet meer omdat het vaak te druk is, maar ze maken gebruik van een filmpje. Voor mij zal het de tweee keer bevallen zijn in Middelheim en nog steeds super tevreden!

4 jaar geleden

Reactie op Darlene

Bij Middelheim hebben ze ook infoavonden over de bevalling. 19 december is ...
Oo oké, ja ik heb morgen een afspraak dus zal dan wat meer informatie vragen!