53 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Marde

gebruik ik gewoon hoor. Lijkt me heeeeeeel sterk dat 1 zo’n druppel op je h ...
Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar overal staat dat het wordt afgeraden.

5 jaar geleden

Vroeger mocht alles, me oma die mocht alles, me moeder en haar zus zijn 100% gezonde kinderen dus laat iedereen je niet al te gek maken.

5 jaar geleden

Ik maak me ook niet druk. Gaf alleen in mijn 1e bericht aan dat het geen gekke vraag is van TS. En de beredenering dat ondanks dat je dingen doet die niet goed zijn, maar wel een gezond kindje hebt is het zelfde als: mijn oma dronk en rookte als een ketter maar mijn moeder is ook gezond ter wereld gekomen. Terwijl we nu allemaal weten dat dát ook niet goed is. Ik zeg niet dat nagellakremover meteen het aller slechtste is, maar overal staat duidelijk aangegeven dit te vermijden. En dus.. is het geen gekke vraag van TS hoe het zit met schoonmaakmiddelen. Nogmaals iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt en de een is wat voorzichtiger dan de ander.

5 jaar geleden

Eens met de vorige reactie. En je kan nooit weten of je baby 100% gezond is.

5 jaar geleden

Ja bij mij was de 20 weken echo ook perfect, maar dan nog kan ik niet zeggen dat mijm kindje 100% gezond is. Dat kan niemand. Dat zeggen ze ook bij de 20 weken echo 😉

5 jaar geleden

En door die peuk blijft je kindje ook echt gezond ja..

5 jaar geleden

Ik ben geen moeder maffia, maar de toon van dit bericht gaat me echt aan het hart. 😢 Ik hoop dat je verantwoordelijksgevoel en je geweten voldoende zeggen dat astma en concentratieproblemen niet op echo’s zijn te zien. 20 wk echo is geen garantie voor een gezond kind en iedere sigaret is er 1 te veel. Ook na een goeie 20 wk echo. Goeie morgen 😘

5 jaar geleden

Neem er vanavond nog lekker een flesje wijn bij dan. Zijn genoeg vrouwen die drinken en gezonde kinderen krijgen. Fijne dag 🍻

5 jaar geleden

Wij zijn geen hormonale monsters. Wij willen het beste voor ons kindje. Jij klinkt alsof je 15 jaar bent ofzo

5 jaar geleden

Ja ik ga hier niet meer op in. Het blijft toch jouw visie. Ik wens je veel succes verder.

5 jaar geleden

Mijn moeder rookte ook en ik heb astma waar ik mijn hele leven last van heb en medicijnen voor moet gebruiken. Leuk joh, geen adem kunnen krijgen en niet fatsoenlijk kunnen sporten omdat je moeder wilde roken. Dat je vindt dat mensen zich niet druk hoeven te maken om het minste en geringste, prima, maar ga hier niet zulke zooi posten. En kom hier vooral niet janken als er dadelijk wel iets met je kindje aan de hand is.

5 jaar geleden

Wat een naar mens ben jij

5 jaar geleden

Reactie op JTNB

Wat een naar mens ben jij
Ze is nu al een egoïstische aanstaande moeder die alleen in haar eigen belang denkt. Laat het gaan deze mensen verdienen de aandacht niet

5 jaar geleden

Roken tijdens een zwangerschap is héél egoïstisch. Misschien moet je je wat verder verdiepen in dit soort dingen dan je neus lang is. Echt abnormaal dit. Dat je daar nog zo laconiek over kunt doen zegt heel veel over jou als moeder en het gevoel dat je hebt naar je kindje toe. Naar mens.

5 jaar geleden

Och och zwangere moeders volgens mij lokt iemand gewoon jullie woede en hormonale uitbasrtingingen uit. Antwoord de zot niet naar zijn dwaasheid!

5 jaar geleden

Ja klopt. Sommige mensen zouden gewoon geen kinderen mogen krijgen. Ik vraag me trouwens ook af of ze wel echt zwanger is, of niet gewoon voor de lol post.

5 jaar geleden

We zijn hier allemaal aanstaande moeders, en ja we mogen en we hebben toch recht om bezorgd te zijn van bepaalde dingen, zelf is maar een klein ding, na mijn miskraam was ik ook bezorgd,we zijn nooit safe. Alles kan gebeuren, iemand die zijn bezorgdheid op forum zet moet zich daar niet over schamen,en die ene persoon die nu zo lelijk antwoord tegenover de andere aanstaande mama's kvind dat grof, kvraag mij ook af of ze wel zwanger is, want je kan jet niet zien op haar profiel of ze effectief zwanger is, misschien is ze hier op de forum om iedereen zijn commentaar te lezen om achteraf kritiek te geven op iedereen, amaai da beloofd voor haar kind. En ik weet dat ze zal antwoorden als ze dit gaat lezen, maar ik zeg al op voorrand, het kan me niet schelen wat ze zal zeggen, en stop met iedereen te kraken. Die persoon zal wel zich herkennen, als iedereen weet wie ik bedoel

5 jaar geleden

Je kunt vervelende reacties ook rapporteren. Klik rechts onder de reactie op de 3 bolletjes. Klik dan op 'rapporteren'. De moderator kijkt dan of iemand zich echt niet gedraagt en kan diegene verwijderen. Zo houden we het gezellig met elkaar😘

5 jaar geleden

Zo te zien is ze verwijderd vh forum. Haar berichten zijn weg 💪

5 jaar geleden

Reactie op LisaK.

Zo te zien is ze verwijderd vh forum. Haar berichten zijn weg 💪
💪💪💪