Mijn dochtertje van 16 maandjes slaapt echt niet zonder slaapzak met deze temperatuur.. Wou proberen om haar alleen in een romper te laten slapen maar ze wil het echt niet houd haarzelf gewoon wakker totdat ik haar slaapzak weer aan trek dan valt ze in slaap.
Ik maak me een beetje zorgen of ze het niet te warm gaat krijgen dat het gevaarlijk word op deze manier..
Het is nu 27 graden in haar slaapkamer en slaapt met een rompertje met dunne bandjes en een slaapzak van 0.5 TOG.
In de avond blijf ik tot laat wakker om haar raam open te zetten als het buiten wat is afgekoeld zodat het toch misschien 1 tot 2 graden scheelt uiteindelijk.
Ze heeft ook een ventilator aan het plafond niet boven haar maar het bedje staat op een andere plek dat ze er niet precies onder ligt en zet deze op de max overdag zodat ze toch een beetje een briesje over haar heen krijgt laat deze ook niet aan in de nacht dan gaat het raam gewoon lekker open.
Denken jullie dat dit kwaad kan om toch een slaapzak aan te doen bij haar?
Ik doe haar trouwens ook iedere avond eerst even douche onder lauwe douche voor een beetje afkoeling en ze word ook niet huilend wakker slaapt gewoon klokje rond.