80 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik heb sinds vanmorgen veel bloed verlies en lichte krampen in mijn onderbuik. Heb net de verloskundige even gebeld vanwege mijn onrust en zij denkt aan een miskraam.. kan niet meer doen dan afwachten. Wat bijzonder dat je wel een goede echo bad!! Hoop voor je dat het goed blijft gaan

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Hoi, ik heb sinds vanmorgen veel bloed verlies en lichte krampen in mijn on ...
Dag Angela, Dat zeiden ze ook tegen mij!! Had de zelfde problemen maar nee! Daarom maak je geen zorgen! Hoop dat je ook zo een wonder meemaakt! Vriendin van mij heeft het zelfde meegemaakt en blijkbaar kan dit ook heel normaal zijn! Ik zal voor je duimen!!! Wil je me laten weten hoe het verder is gegaan?

5 jaar geleden

Ik probeer er niet teveel op te hopen, ga er vanuit dat het mis is.. ook omdat de vk dat meteen zei. Kan het niet zijn dat je 2 vruchtjes had en er 1 van is afgestoten en je daardoor stolsels en bloed verloor? Verlies je nu nog steeds bloed? Ik vind het zo spannend.

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Ik probeer er niet teveel op te hopen, ga er vanuit dat het mis is.. ook om ...
Dat kan, hoop dat het zo is. Want wil m echt niet kwijt. Ja heb er nog steeds last van. Bloeding is iets minder geworden maar het voelt nog steeds als hevig ongesteld. Vraag een vroege echo aan dan kunnen ze naar kijken. Is ook spannend!!

5 jaar geleden

Ze belt me vanmiddag terug als ze in de computer kan en dan plannen we zsm de echo. Al lees ik dat ze rond 5 weken nog niks kunnen zien, afwachten afwachten en afwachten... Meer kunnen we niet doen

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Ze belt me vanmiddag terug als ze in de computer kan en dan plannen we zsm ...
Pff dat is het moeilijkste ding ooit . Is zo moeilijk he je hebt gwn geen controle in dit en je kan echt niets doen! Maar ik zeg het je eerlijk heb een goed gevoel bij jouw! Hoop dat het ook goed komt!

5 jaar geleden

Hier precies het zelfde sinds gister met plassen bloed verlies en krampen, de krampen zijn weg maar met plassen net zoals ongesteldheid zeg maar... en dan zit je op vakantie terwijl je niks kan heeeel frustrerend.. ben ook pas 4+4 weken

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Hier precies het zelfde sinds gister met plassen bloed verlies en krampen, ...
Pff dat is veel erger. Sterkte! Hoop dat er niets mis is. Zodra je in nl ben spoedig mogelijk een vroege echo laten doen. Het blijkt dat dit vaker voorkomt maar toch is dit wel heeeel frustrerend. Ik voel me hierdoor ook al dagen depressief!!! :(

5 jaar geleden

Snap ik! Ik ook ik weet niet of ik nog wel zwanger ben of niet.. alles gaat langs me heen en ben down.. ik snap jou helemaal!! Sterkte Xx

5 jaar geleden

Sterkte meiden. Ik hoop het beste voor jullie x

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Sterkte meiden. Ik hoop het beste voor jullie x
Bedankt allemaal xxx

5 jaar geleden

Hoi meiden, hoe is het bij jullie? Hier nu voor de 2e dag bloed verlies (stolsels/sliijmerig) in maandverband nauwelijks, maar bij toiletgang komt het eruit.. krampen heb ik licht, meer zoals bij een menstruatie. Zaterdag kan ik langs bij de vk om een echo te laten maken maar we gaan er vanuit dat het niet goed is. Ben heel benieuwd hoe het bij jullie is

5 jaar geleden

Hoi Angela! Hier precies hetzelfde met plassen idd, ik heb het 2 dagen gehad. Nu bijna niet meer... en krampen ook niet meer... ben benieuwd naar je echo zaterdag, ik kan pas als ik terug kom van vakantie... en laat het net pas me 2e dag zijn..

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Hoi Angela! Hier precies hetzelfde met plassen idd, ik heb het 2 dagen geha ...
En hoe lang blijf je op vakantie?

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Hoi meiden, hoe is het bij jullie? Hier nu voor de 2e dag bloed verlies (st ...
Dag angela, Bij mij ook de zelfde. Stolsels+ ben letterlijk gwn ongesteld. Durf niet naar de wc te gaan. Morgen ochtend ga ik ook de vk bellen want dit is echt niet leuk meer. Vandaag ben ik even gaan lopen en ja de stolsels zijn weer extreem begonnen. Wordt er echt niet goed van.. ik maak me echt zorgen :(

5 jaar geleden

Ik blijf tot volgende week donderdag... dus duurt nig wel even helaas🙈

5 jaar geleden

Hey fd.. Maar je had wel een kloppend hartje? Ik zou als ik jou was gelijk bellen... wat zei de vk over het bloeden eigelijk? Ik hoop ook het beste voor jou!

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Hey fd.. Maar je had wel een kloppend hartje? Ik zou als ik jou was gelijk ...
Hartje klopte gelukkig, blijkbaar had ik 2 vruchtzakjes waarvan ik 1 tje heb verloren. Ze zei dat baby 3%kans heeft voor een miskraam alles zag er goed uit. Maar de bloeding dat geeft mij onrust waardoor ik me echt niet goed voel. Ik wil geen inwendig echo meer. Want elke keer wanneer ik dat heb gedaan werd de bloeding meer. Denk dat het ook daardoor komt. Als ik ooit weer zwanger wordt zal ik never nooit meer een inwendig echo laten doen. Hoe veilig ze ook zeggen is het echt niet vooral niet in het begin!!

5 jaar geleden

FD, had de vk gezegd tegen je hoe lang dat bloedverlies aan mocht houden?? Ik zou als ik jou was gewoon bellen en vragen om een echo! Hoop stiekem ook op nieuws zoals bij jou dat we toch een kloppend hartje zien maar vrees van niet.. Sterkte meiden

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

FD, had de vk gezegd tegen je hoe lang dat bloedverlies aan mocht houden?? ...
Nee enige wat ze zeggen afwachten natuur natuur. Wordt er helemaal ziek van. Volgende week heb ik een afspraak staan voor een echo. Want ik wil echt geen inwendige echo meer adviseer dit jouw ook niet. Volgende week hoop ik dat ik 8 weekjes ben en dan hoop ik dat alles weer normaal word. Bloed het nog bij jouw wel dan?? Ook met stolsels?? Ik heb geen slecht gevoel bij jouw eerlijk gezegd