80 Reacties

5 jaar geleden

Vanmorgen nog 1x wat slijmerig bloed. Verder vandaag niet meer. Wel een beetje zeurderige pijn in mn onderbuik. Heb in mijn eerste zwangerschap ook inwendige echo's gehad en toen geen vervelende ervaringen mee gehad. Als ik wacht tot 8 weken moet ik nog 3 weken wachten.. ben nog maar 5 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Vanmorgen nog 1x wat slijmerig bloed. Verder vandaag niet meer. Wel een bee ...
Ohh als het gestopt is hoef je niet te stressen, bij mij bloed het nog vel rood. Maak je geen zorgen jouw baby is goed en gezond! Die van mij zal niet zo lang meer duren denk ik.. ik laat jullie nog wel weten.. sterkte nog

5 jaar geleden

Hier is het na 2 dagen gestopt... maar ben er alsnog niet gerust op....😓😓😓

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Hier is het na 2 dagen gestopt... maar ben er alsnog niet gerust op....😓😓 ...
Hier na 1 dag gestopt maar ook niet gerust hoor..

5 jaar geleden

Ik heb verder ook geen symptomen, krampen zijn ook weg....

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Ik heb verder ook geen symptomen, krampen zijn ook weg....
Hier ook alleen gisteren menstruatie achtige krampen, vandaag nog wel beetje zeurderig gevoel maar niet meer pijnlijk.

5 jaar geleden

Ja had ik afgelopen 2 dagen ook... en kreeg geen hap door me keel... nu gaat het beter.. maar of er nog iets in zit🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️ ik ben bang van niet

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Ja had ik afgelopen 2 dagen ook... en kreeg geen hap door me keel... nu gaa ...
Precies zoals ik het ook had.. kon ook echt niks eten. Was ook misselijk en met vlagen licht in mn hoofd Dat zullen we pas weten na de echo...

5 jaar geleden

Ja idd Angela! Wanneer heb jij je echo?

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Ja idd Angela! Wanneer heb jij je echo?
Zaterdag..

5 jaar geleden

Oh kon je niet gelijk terecht? Ik zei tegen me vk als ik terug kom van vakantie wil ik de zelfde dag nog! Ben dan pas 6 weken maar wil weten of er wel iets zit

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Oh kon je niet gelijk terecht? Ik zei tegen me vk als ik terug kom van vaka ...
Nee, ook omdat ik maandag pas 6 weken ben. Er is dus kans dat ze zaterdag nog niks kan zien, dan kan ik woensdag terug

5 jaar geleden

Oh dat had ik niet gelezen sorry! Hopen op het beste zaterdag!!

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

Hier is het na 2 dagen gestopt... maar ben er alsnog niet gerust op....😓😓 ...
Zojuist weer een propje gekomen.. leek op een baby.. pijn en bloeding is eindelijk gestopt. Morgen om half 6 spoed echo als ik mn baby kwijt ben ga ik uit dit groep.. laat jullie wel weten. 😭

5 jaar geleden

Ach FD meen je niet.. heel veel sterkte morgen

5 jaar geleden

Jeetje FD, heel veel sterkte morgen!! Ik duim voor je!!!

5 jaar geleden

Heel veel sterkte FD! Succes morgen. Denken aan jullie.

5 jaar geleden

Sterkte FD😢

5 jaar geleden

Reactie op Meus

Sterkte FD😢
Dank jullie wel allemaal. Heb de hele nacht niet geslapen. En kan echt niet wachten tot half 6. Jammer dat er geen aandacht worden besteden door de verloskundige met zulke situaties. Voel me echt niet goed ben mentaal echt achteruitgegaan. Onduidelijkheden maken mij echt gek

5 jaar geleden

Ja dat ben ik absoluut met je eens. Mis ook een beetje de steun hier in. Voor hen is het iets wat heel vaak voor komt maar voor ons is het iets heel heftigs.. had ook graag gezien dat we gewoon langs konden komen voor een gesprek, ook al kan er nog geen echo gemaakt worden. Of gewoon eens een telefoontje hoe het gaat. Zit nu zo in onzekerheid en verdriet. Hoop dat de dag snel gaat voor je FD! Misschien even iets gaan doen als afleiding?