80 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Ja dat ben ik absoluut met je eens. Mis ook een beetje de steun hier in. Vo ...
Ja heb zojuist ook klacht ingediend want er zijn meer dingen wat niet goed is gegaan. Ik voel je zo erg angela. Dat onzekerheid en verdriet maakt je ook kapot. Helaas heb ik geen energie en kracht om iets te doen. Ben de laatste 3 dagen zo veel bloed kwijt. Probeer zo veel mogelijk te slapen maar dat lukt me ook bijna niet meer. Hoop echt voor een wondertje zodra de hart van mn wondertje klopt heb ik vanavond om half 6 een goede discussie met mijn verloskundige en wil per direct doorverwezen worden naar de ziekenhuis. Want dit is echt belachelijk.

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Ja dat ben ik absoluut met je eens. Mis ook een beetje de steun hier in. Vo ...
Vind het echt erg hoe de vk heeft gereageerd. Ik mag altijd bellen en langskomen. Ze worden zelfs bijna boos hier als ik te lang heb gewacht en in de rats zit... Ik zou je bijna willen aanraden naar een andere vk te zoeken. Ik ben zelf ook over gestapt en heel blij dat ik dit heb gedaan.

5 jaar geleden

FD ik hoop dat het snel half 6 voor je is, en idd wat erg hoe ze dan zo met mensen omgaan.. voor ons is dit een hele impact.. ik zou idd er ook wat van zeggen! Ik verlies af en toe ook nog wat druppeltjes bloed... maar niet meer zoals eerst... weet ook echt niet of ik me wel zwanger moet voelen ja of de nee.. maar goed hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Ik duim zo hard voor je!!

5 jaar geleden

FD heel veel sterkte straks ik denk aan je

5 jaar geleden

Reactie op roxanneroxy

FD ik hoop dat het snel half 6 voor je is, en idd wat erg hoe ze dan zo met ...
Zojuist ben ik langs gegaan. Baby verloren... ik wens iedereen veel sterkte hoop dat niemand dit ooit meemaakt. Xx

5 jaar geleden

FD wat erg voor je, ik leef mee met je, want ik heb dat meegemaakt in April. Op 3 April is mijn baby ook uitgevallen, ik was er erg kapot van, en ik mis mijn baby alle dagen, veel sterkte

5 jaar geleden

Wat ontzettend erg.. weet hoe je je voelt... wens je sterkte en leef met je mee. ❤

5 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst ❤️

5 jaar geleden

Heel veel sterkte😭❤️

5 jaar geleden

Hier helaas nog steeds bloedverlies. Niet extreem maar bij het afgeven wel steeds helderrood slijmerig bloed. Dit nu al voor de 4e dag.. Krampen en buikpijn heb ik nauwelijks, heel licht. De dagen duren eeuwen... als ik teveel doe word ik extreem misselijk. En in de ochtend heel erg draaierig.. Pff mn lichaam houd me zo onzeker, dat bloed verlies he.. dat hoort gewoon niet. Hele stiekeme hoop op goed nieuws zaterdag maar laten we uitgaan van slecht nieuws..

5 jaar geleden

En plassen moet ik ook extreem veel.. als ik net geweest ben en ga weer zitten moet ik alweer..🤔

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

En plassen moet ik ook extreem veel.. als ik net geweest ben en ga weer zit ...
Had ik ook idd... helaas niet goed uitgepakt bij mij.. ik had maar 2 dagen bloed verder niks... wel krampen gehad.. en nu nergens meer last van.. maar niet goed afgelopen.. hoop op het beste voor jou! Want je gunt dit niemand

5 jaar geleden

Sterkte💞

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

En plassen moet ik ook extreem veel.. als ik net geweest ben en ga weer zit ...
Pff sterkte zo ging het bij mij ook! Je moet veel liggen op je rug en neem je rust. Hopelijk krijgen we goed nieuws laat me aub weten. Ik zal voor je duimen!! Sterkte❤️

5 jaar geleden

Alles wat ik beschrijf? Het vele plassen, misselijkheid, draaierigheid en het minimale bloedverlies alleen bij toiletgang? Pfff jullie maken het wel spannend...😥

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Alles wat ik beschrijf? Het vele plassen, misselijkheid, draaierigheid en h ...
Het is bij iedereen verschillend Meis... mischien is het bij jou wel niks... ik kon 2 dagen haast niks eten.. en had alleen bloed bij plassen niet in mijn maandverband.. maar ik ga volgende week wel nog naar de vk... maar als me test nu zegt niet zwanger dan geef ik het geen hoop meer...

5 jaar geleden

Ik heb geen test meer in huis en ga er ook geen halen en doen. Dat gaat me alleen maar meer onrust geven. We wachten gespannen op zaterdag..

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Ik heb geen test meer in huis en ga er ook geen halen en doen. Dat gaat me ...
Begrijp ik, maar ik moest anders nog 2 weken wachten (wegens vakantie) en dat trok ik niet die onzekerheid.. komt goed positief blijven!!

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Alles wat ik beschrijf? Het vele plassen, misselijkheid, draaierigheid en h ...
Duizeligheid en misselijkheid niet ik gun je dit echt niet hoop het echt voor je het beste diep uit mijn hart!! Ik moest super vaak naar de wc en begon met weinig bloed. Het kan ook innesteling zijn. We blijven gewoon positief je hebt zwangerschapsymptonen duizeligheid misselijkheid alles gaat goed komen. Niet stressen maak je ook geen zorgen dat deed ik ook miss is het daardoor ook miss gegaan kn. Blijf gwn positief en geef je hoop niet

5 jaar geleden

Doe mijn best meiden.. wel lastig! Ik denk steeds: gelukkig het bloeden is minder.. en dan even later veeg ik weer bloed af.. dankjulliewel, ik hou jullie op de hoogte. Vind het ook fijn om van me af te schrijven.