80 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Doe mijn best meiden.. wel lastig! Ik denk steeds: gelukkig het bloeden is ...
Hoe is het met je Angela?

5 jaar geleden

Lief dat je het vraagt Roxanne.. vandaag een dag vol spanning merk ik. Onwijs misselijk, krijg geen hap door mn keel. Morgen is het eindelijk zo ver! Het bloeden is inmiddels wel gestopt.. Hoe is het met jou? Kan je wel een beetje van je vakantie genieten?

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Lief dat je het vraagt Roxanne.. vandaag een dag vol spanning merk ik. Onw ...
Ik leef namelijk erg met je mee!! Gelukkig dat het bloeden is gestopt ik duim echt voor je! Hier wel goed hoor probeer afleiding te zoeken.. ga nog wel even naar de vk wil een soort bevestiging hebben ofzo.. nu ga ik er vanuit omdat die test negatief was maar las ook weer als je bloed heb gehad dat test 2 weken onbetrouwbaar is.. wil gewoon nog even zekerheid maar goed we gaan maar door met oefenen op vakantie😂 sterkte vandaag!

5 jaar geleden

Dat internet maakt ons gek he!! Ik las ook dat zwangerschaps symptomen nog aan kunnen houden na een miskraam.. enige hoop die ik nog had is nu dus ook weg. Daarbij ben ik ook bang dat ze nog niks kunnen zien straks.. ben heel gespannen. Nog een uurtje

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Dat internet maakt ons gek he!! Ik las ook dat zwangerschaps symptomen nog ...
Ja internet maakt ons heel gek, maar toch vind ik deze app fijn om het van je af te schrijven, en dat mensen hun ervaringen delen... voel me daar wel goed bij.. want normaal praat ik daar niet over tegen mensen en hier ken je eigelijk toch niemand.. ahh spannend uurtje, hoeveel weken zou je nu zijn? Nog effe Meis!

5 jaar geleden

As maandag 6 weken..

5 jaar geleden

Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Er was niks meer te zien in m'n baarmoeder.

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Er was niks meer te zien in m'n baarmo ...
Och nee. Heel veel sterkte! :(

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Er was niks meer te zien in m'n baarmo ...
Ach nee.... heel veel sterkte❤️

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Er was niks meer te zien in m'n baarmo ...
Ahh nee sterkte ik weet hoe het voelt❤️ heel veel sterkte ❤️❤️
Sterkte!⭐️🌹

5 jaar geleden

Reactie op Angela.90

Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Er was niks meer te zien in m'n baarmo ...
Sterkte🌺

5 jaar geleden

Hier vandaag ook allemaal stolsels. T begon met enkele druppels en nu sinds 1 dag is het echt bloeden en dus stolsels. Dinsdag heb ik de eerste echo. Wacht het af maar hou rekening met t ergste.... #fingerscrossed

5 jaar geleden

Reactie op Loes80

Hier vandaag ook allemaal stolsels. T begon met enkele druppels en nu sinds ...
Spannend! Hoop op het beste voor je!! Ik helaas net gebeld met de verloskundige op vakantie, 3 juli kan ik pas terecht voor echo om te kijken of alles schoon is! Hopen op snel een nieuwe zwangerschap succes allemaal😘

5 jaar geleden

Helaas is het bij ons toch mis. Op de vaginale echo was weinig meer te zien behalve wat bloedresten wat er nog steeds uitkomt.

5 jaar geleden

Reactie op Loes80

Helaas is het bij ons toch mis. Op de vaginale echo was weinig meer te zien ...
Sterkte Loes :(

5 jaar geleden

Reactie op Loes80

Helaas is het bij ons toch mis. Op de vaginale echo was weinig meer te zien ...
Heel veel sterkte!!!

Reactie op Loes80

Helaas is het bij ons toch mis. Op de vaginale echo was weinig meer te zien ...
Sterkte!⭐️🌹

5 jaar geleden

Bedankt allemaal. We gaan straks gewoon weer een poging wagen! Iedereen succes en wie weet tot gauw! Xxx

5 jaar geleden

Reactie op Loes80

Helaas is het bij ons toch mis. Op de vaginale echo was weinig meer te zien ...
Sterkte Loes 😘